ik heb gister 123crime gekocht mag ik hem dan hier gewoon gratis weggeven ja toch?
mag dit of niet?
- gh4cker
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Nee, je mag alleen je eigen licentie 1x verkopen / weggeven
-
Nee dat mag niet! U heeft een licentie u mag niks weggeven als u dit doet gaan er stappen ondernomen worden;)
-
ik heb hem gister gekocht bij jou f.ajeti en ik heb net een site gevonden waar die ook is vrijgegeven en het is een rot source
p.s
gekocht is verkocht en ik ben 11 dus je kan geen stappen ondernemen XD -
Waar is ie vrijgegeven dan:)?
-
warrock-hax.nl
-
-
ik heb hem goed geinstaleert kijk maar kikker12.xtreemhost.com
maar hij is niet egt mooi hij faalt -
Kijk de readme daar zie je alles en nog iets wat is de precieze link waar die dan word vrijgegeven?
-
Geef is de excate link ?
-
ik wil de prezieze link wel geven als je me niet zo'n flut ding verkoopt
-
-
Ik heb je gegevens van de betaling dus als je de boel belazerd staan we voor je deur.
-
dus het mag wel?
-
Nee, mag niet. Verder als je 11 bent zou F.Ajeti de kosten van zo'n te ontwikkelen script op je ouders kunnen verhalen als je het vrijgeeft.
-
Citaat van gh4cker
ik heb hem gister gekocht bij jou f.ajeti en ik heb net een site gevonden waar die ook is vrijgegeven en het is een rot source
p.s
gekocht is verkocht en ik ben 11 dus je kan geen stappen ondernemen XDOw, denk je dat?:O, Hij kan met gemak naar de rechter stappen en je aangeven. Want als je iets koopt en je heb geen doorgeef of verkoop rechten dan schend je de wet. Dus hij kan zowiezo stappen ondernemen.
-
[offtopic]weet je wat ik dom vindt dat een jochie van 11 jaar owner is van een crime site en nog geen eens normaal/volledig Nederlands kan praten.
ik kan het zelf ook niet maar ik kan wel formeel een bericht sturen.
als je dat kan dan vindt ik het anders.Hoezo flut waarom kocht je de source dan. er staat een preview op de topic van 123crime[/offtopic]
Sorry voor oftopic
-
Vanwege de licentie mag je hem niet vrijgeven.
Verder als je het flut vond moest je het maar ook niet kopen.Er was een demo site waar je alles kon bekijken.
Nu je het gekocht hebt zit je er "aan vast". -
Bedankt voor jullie medewerking ik denk nu dat gh4cker de situatie begrijpt en de source niet gaat "Vrijgeven"
-
de licentie mag verkocht worden, maar vrijgeven zo te zien niet.. maar alsnog xD ik denk idd niet, dat er wat gedaan wordt aan een 11jarige mja.. wel goed dat hij nu all begint vind ik (met scripts enzo) want dan heeft die dus meer leertijd enzo xD mja als je zijn gegevens hebt. dan zou je zijn ouders wel kunnen aanspreken :p maar veel zie ik niet aankomen haha |-) mjaa succ6 met de verkoop ervan^^ als die gwn te downloaden is, zie ik ook niet veel kopers aankomen. mja mijn mening.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!