Hallo,
Bij Google chrome werkt de header optimaal maar bij IE niet, wat zou het probleem kunnen zijn met de javascript?
de site: http://goo.gl/g6tDO
Graag niet de naam/link van de site gebruiken omdat ik deze site heb gemaakt voor een klant.
Rick
Hallo,
Bij Google chrome werkt de header optimaal maar bij IE niet, wat zou het probleem kunnen zijn met de javascript?
de site: http://goo.gl/g6tDO
Graag niet de naam/link van de site gebruiken omdat ik deze site heb gemaakt voor een klant.
Rick
Wat zou er niet moeten werken ?
Ik gebruik hier op school ie9 maar zie de header toch echt en ook noges bewegen :p
Tot ie 7 werkt hij, in ie6 wil hij maar blijven laden en laden (steeds een refresh? in header).
Ik zie geen Java?
En staat in verkeerde categorie!
In google chrome werkt die heel mooi, maar in IE gaat die heel vaak knipperen. heel raar
Javascript? Dus pas je topictitel aan.
Ik heb ook enkel last bij IE6.
Citaat van Maviosejavascript toch .. ?
yes
Misschien moet javascript aanstaan ..
Citaat van MavioseJavascript? Dus pas je topictitel aan.
Ik heb ook enkel last bij IE6.
Bij moet doet die raar in ie want gaat zo raar knippert naar beneden en bij google chrome niet
Gewoon stoppen met IE te supporteren; :piraat:
Niets als last met die rot browser.
Moest iedereen dat systematisch doen dan zou niemand het nog gebruiken ...
Niemand een oplossing ?
if(document.getElementById('header').style.backgroundImage !== 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')') {
document.getElementById('header').style.backgroundImage = 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')';
}
Verwijder dat stukje code eens. Ik heb het scriptje even door de debugger gehaald, en dat doet mij vermoeden dat dat het probleem is.
Citaat van KillingdevilPHPif(document.getElementById('header').style.backgroundImage !== 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')') { document.getElementById('header').style.backgroundImage = 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')'; }
Verwijder dat stukje code eens. Ik heb het scriptje even door de debugger gehaald, en dat doet mij vermoeden dat dat het probleem is.
Welke debugger als ik vragen mag?
Citaat van KillingdevilPHPif(document.getElementById('header').style.backgroundImage !== 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')') { document.getElementById('header').style.backgroundImage = 'url(' + imgHeaders[current]['src'] + ')'; }
Super! het werkt nu helemaal goed
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!