Kadhafi dood?

  • Citaat van Tux

    Ik vind het juist zo grappig om te zien hoe iedereen op elkaar zit te bitchen om een geestelijk gestoorde aan de andere kant van de wereld.


    Politieke/Internationale bewustwording, belangrijk onderdeel van je zelf ontplooiing, had van iemand met z'n motto "use your brainz" beter verwacht.

  • Citaat van Yoichi

    Politieke/Internationale bewustwording, belangrijk onderdeel van je zelf ontplooiing, had van iemand met z'n motto "use your brainz" beter verwacht.


    Hoor wie het zegt. Jij loopt hier hele verhalen te verkondigen over hoe het wel niet allemaal moet en kan. Mijn punt is: die Khadafi is zo'n discussie niet waard, en om jullie dan te zien bekvechten over zo'n zielige man is gewoon lachwekkend.
    Die vent is/was gek, klaar. Komt geen politiek bij kijken.
    Mijn politieke bewustzijn is hoog genoeg om te weten dat het verleden geen toekomst bevat.


    Use your brains, en ga toch lekker buiten spelen.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Citaat van Tux


    Hoor wie het zegt. Jij loopt hier hele verhalen te verkondigen over hoe het wel niet allemaal moet en kan. Mijn punt is: die Khadafi is zo'n discussie niet waard, en om jullie dan te zien bekvechten over zo'n zielige man is gewoon lachwekkend.
    Die vent is/was gek, klaar. Komt geen politiek bij kijken.
    Mijn politieke bewustzijn is hoog genoeg om te weten dat het verleden geen toekomst bevat.


    Use your brains, en ga toch lekker buiten spelen.


    Reageer dan ook niet, je bent blijkbaar nog niet zo lang op CP ( of er is iets anders aan de hand ) dus laat die posts tellen inplaats van buiten de discussie gaan, gaat hier om Kadaffi, als het je niet interesseert ga er dan ook niet in mee.


    En over die zoons, hij had er meerdere, een was er sowieso doodgegaan in de strijd om Sirte en een andere zoon zou het land ontvlucht hebben.
    Weet niet zeker maar waren er niet nog meer ?
    ( Trouwens, was hij niet het land uit gevlucht naar het zuiden, Kadaffi zelf ? )

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!