Hey cp, ik heb me eerste eigen site gedesignd en gesliced.
URL: http://intern.robbytu.net/~marco/
Graag dit invullen onder je andere reactie
Citaat
Tips:
Cijfer:
Overig:
gr. marco
ps. dit is versie 1.0
Hey cp, ik heb me eerste eigen site gedesignd en gesliced.
URL: http://intern.robbytu.net/~marco/
Graag dit invullen onder je andere reactie
Citaat
Tips:
Cijfer:
Overig:
gr. marco
ps. dit is versie 1.0
Loginstukje zal ik aanpassen. Zit nog een border om heen.
Footer weergeeft die niet goed, tekst zal ik persoonlijk iets van de rand af zetten. De menu tekst vind ik een beetje kaal.
4/10
heb effe de validator gebruikt van css en (x)html. geen 1 foutje gevonden.
Blijkbaar zit er toch een fout in. Want je footer/copyright balk onder komt niet goed te staan. En boven om je login staat inderdaad z'n raar balkje!
Bekijk het even in Google Chrome, zie je genoeg fouten
ik weet de foutje dat is omdat ik per ongeluk iets heb verwijdert
Tips: Versier hem meer!
Cijfer: 3/10
Overig: Ik zie alleen een mislukte inlogbalkje, een rood dik streep zegmaar bovenaan, met daarin een logo en 4 catogorieen
en daaronder een screen van een ander website met daaaronder.. nog een paar grijze plekken? :}
ik heb hem wat verder gemaakt wat vinden jullie nu ?
Het gaat er heus niet om of het W3 valid is hoor. Het is heus geen ramp als je je gewoon aan de regels houdt en een CSS property gebruikt die je wel nodig hebt en cross-browser werkt die niet opgenomen is in de W3 standaarden.
1. (Kleur) Lettertype aanpassen
2. Fijner maken bv. tekstbalk
3. Navigatietekst specialer maken en eventueel in een balkje zetten
4. Inlogbutton verfijnen en eventueel in een popupvenstertje zetten
5. "Deze website is volledig ...." weglaten (dit interesseert de koper niet)
6. IPV 2 kleine balken, 4 of 6
Citaat5. "Deze website is volledig ...." weglaten (dit interesseert de koper niet)
ik verkoop hem niet het is gewoon een site voor mijn eigen projecten. en wat je zij over inlog is nog wel handig.
en het is ook nog me eerste geslicde layout dus ik ben er nog niet goed, design lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven
Citaatdesign lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven
Sorry, maar ik vind het ontwerp van dit... ding geen van beide doen. Om nog maar te zwijgen over de belachelijk grote header die gewoon letterlijk de helft van het scherm in beslag neemt.
Als jij.
Maar goed. Dan moet je ook niet doen alsof het het mooiste ontwerp in de geschiedenis is.
Er zitten gewoon veel te weinig toeters en bellen aan. Simplicity tot daaraan toe maar je komt als grafisch designer niet echt naar voren met zoiets.
Citaat van marcofcik verkoop hem niet het is gewoon een site voor mijn eigen projecten. en wat je zij over inlog is nog wel handig.
en het is ook nog me eerste geslicde layout dus ik ben er nog niet goed, design lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven
Ik bedoel de kopers die geïnteresseerd zijn in jouw diensten...
Ik zou de inlog button veranderen.
Het logo.
Het menu onder de login menu.
Kleuren iets aanpassen.
En om professioneel over te komen zou ik de tekst veranderen.
En groetjes Marco veranderen naar iets gepaster.
En je website bevat helemaal onderaan een stuk leeg.
Toevoeging:
Ik zou het menu iets anders maken.
Met buttons.
Maakt het mooier.
weet je wat ik kan net zo goed een nieuw layout maken.
je vraagt onze mening, we geven hem.
Aanvaard deze dan ook en werk eraan!!!
ik zeg niet boos dat ik een nieuwe layout kan maken maar het lijkt me beter ik aanvaard jullie mening maar door deze tips kan ik een beter site maken snappie
Klopt. Maar het is zijn eerste layout so "Go easy on him"
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!