mijn nieuwe site

• Tips: Versier hem meer!
    Cijfer: 3/10
    Overig: Ik zie alleen een mislukte inlogbalkje, een rood dik streep zegmaar bovenaan, met daarin een logo en 4 catogorieen
    en daaronder een screen van een ander website met daaaronder.. nog een paar grijze plekken? :}

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Het gaat er heus niet om of het W3 valid is hoor. Het is heus geen ramp als je je gewoon aan de regels houdt en een CSS property gebruikt die je wel nodig hebt en cross-browser werkt die niet opgenomen is in de W3 standaarden.

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

• 1. (Kleur) Lettertype aanpassen
    2. Fijner maken bv. tekstbalk
    3. Navigatietekst specialer maken en eventueel in een balkje zetten
    4. Inlogbutton verfijnen en eventueel in een popupvenstertje zetten
    5. "Deze website is volledig ...." weglaten (dit interesseert de koper niet)
    6. IPV 2 kleine balken, 4 of 6

• Citaat

5. "Deze website is volledig ...." weglaten (dit interesseert de koper niet)

ik verkoop hem niet het is gewoon een site voor mijn eigen projecten. en wat je zij over inlog is nog wel handig.
    en het is ook nog me eerste geslicde layout dus ik ben er nog niet goed, design lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven

• Citaat

design lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven

Sorry, maar ik vind het ontwerp van dit... ding geen van beide doen. Om nog maar te zwijgen over de belachelijk grote header die gewoon letterlijk de helft van het scherm in beslag neemt.

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

• Citaat van Tux

Sorry, maar ik vind het ontwerp van dit... ding geen van beide doen. Om nog maar te zwijgen over de belachelijk grote header die gewoon letterlijk de helft van het scherm in beslag neemt.

niet iedereen is zo professioneel als jou

• Als jij.
    Maar goed. Dan moet je ook niet doen alsof het het mooiste ontwerp in de geschiedenis is.
    Er zitten gewoon veel te weinig toeters en bellen aan. Simplicity tot daaraan toe maar je komt als grafisch designer niet echt naar voren met zoiets.

• Citaat van marcofc

ik verkoop hem niet het is gewoon een site voor mijn eigen projecten. en wat je zij over inlog is nog wel handig.
    en het is ook nog me eerste geslicde layout dus ik ben er nog niet goed, design lijkt mooi maar je moet de design ook laten leven

Ik bedoel de kopers die geïnteresseerd zijn in jouw diensten...

• Ik zou de inlog button veranderen.
    Het logo.
    Het menu onder de login menu.
    Kleuren iets aanpassen.
    En om professioneel over te komen zou ik de tekst veranderen.
    En groetjes Marco veranderen naar iets gepaster.
    En je website bevat helemaal onderaan een stuk leeg.
    Toevoeging:
    Ik zou het menu iets anders maken.
    Met buttons.
    Maakt het mooier.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!