Vraag over bouw website

• Beste CP'ers,

Voor mijn vrije tijd, die ik aankomende vakantie heb, wil ik met een geheel nieuwe website gaan beginnen, waar kortingsbonnen worden weggegeven van bedrijven die selecteerbaar zijn op gebied.

Het is de bedoeling dat mensen zelf kortingen van hun bedrijf op de website kunnen plaatsen, en dat bezoekers van de website van die kortingen kunnen profiteren, doormiddel hun gegevens in te vullen, waarna ze een definitieve kortingsbon bij hun op de deurmat mogen verwachten.

Nu is mij grote vraag, op wat voor manier hadden jullie zoiets aangepakt!

1. Zelf scripten met m.b.v. PHP, SQL etc..
    2. OpenSource, zoja.. WELKE?
    3. Andere suggesties?

Mijn grote voorbeeld:

http://www.kortingsbon.nl/

Ik hoor het van jullie, en ik hoop stiekem een beetje op spoedig antwoord!

Alvast bedankt,
    Sven:cheer:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zou voor 1 gaan en dan echt een topper ervan maken.
    Goede layout, netjes gescript en vooral veel jQuery gebruiken, dat komt de gebruiksvriendelijkheid ten goede. Ik zou voor alle formulieren een Ajax request gebruiken en proberen jQuery UI erin te verwerken.

Daarnaast heb je een pakkende domeinnaam nodig, het liefst .nl of .com, a.d.h.v. welke doelgroep.

Succes!

• Citaat van L.Groot

Ik zou voor 1 gaan en dan echt een topper ervan maken.
    Goede layout, netjes gescript en vooral veel jQuery gebruiken, dat komt de gebruiksvriendelijkheid ten goede. Ik zou voor alle formulieren een Ajax request gebruiken en proberen jQuery UI erin te verwerken.

Daarnaast heb je een pakkende domeinnaam nodig, het liefst .nl of .com, a.d.h.v. welke doelgroep.

Succes!

Dankjewel voor de gedetailleerde uitleg, en het snelle antwoord!

Ik wacht nog meerdere reacties af.

• Het is een klein project, waarvan het scripten niet zo lang duurt. Je kan liever in 1x goed starten dus zou ik voor 1 gaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!