Om de 30 een ID
- iCold
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Sneller maar ook complexer, en voor een paar milliseconden zou ik het niet laten.
+ Je kan beter eerst een werkend prototype hebben dan een snel script vol bugs, aangezien je het prototype altijd nog kan verbeteren. Want in formules sluipen gemakkelijk fouten in zoals bijv. het vergeten van ( ) tekens e.d. -
-
@iSilverStar,
Je wilt het procent uitrekenen (op 0 decimalen) van de input ten opzichte van de maximale input waarde? Leer dan het volgende trucje:
Deel / geheel * 100%.
In dit geval dus $input/$maxvalue*100 = $procent. Dan kun je round gebruiken om het op 0 decimalen af te ronden.
Ik weet niet of je nog één decimaal wil hebben (internationaal is vastgesteld dat een procent altijd 1 decimaal heeft), want dan moet je i.p.v. round() number_format() gebruiken.Succes nog en als je nog vragen hebt dan stel je die maar :).
-
@Lars, ik kryg nu x.xxxxxxxxx en het werkt niet echt.
Want hij pakt hem nu vanaf 10, en wanneer ik 5 doe hoort er 50% te komen maar dat komt niet?return number_format((($input / $maxvalue) * 100));
-
-
Ja tot de volgende level.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.11 16:48:54:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.11.11 20:56:33:
BUMP -
Bump op aanvraag
-
-
Wil jij uitleggen wt je wil dat het gaat doen? Zolang je alleen code geeft die geen syntaxis errors bevat kunnen we alleen zeggen dat de code werkt maar niet hetgewenste resultaat produceert.
Je kunt beginnen met waar je de getallen 9 en 900 vandaan hebt gehaald.
-
Dar, de bedoeling is dat ie berekend hoeveel je nog tot de volgende level moet. Alleen werkt de mijne niet.
Als je 9punten hebt heb je level 1. Vandaar die 9
900 is het maximum van hoeveel punten je kan halen. -
-
Rick, bedankt dat je het probeert. Maar het werkt helaas niet.
Bij de 9 krijg ik -100 en bij 10 -113[offtopic]// 400ste post [/offtopic]
-
Wil je het percentage van het huidige level tot het volgende, of het percentage van level 0 tot het volgende?
-
Ik wil van je huidige level naar het volgende. Ik was er al een tijdje mee bezig maar kom er echt niet uit. Lars zou me helpen, maar niets van hem gehoord.
-
-
-
Bedankt mannen het werkt. TOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!