Hulp Gezocht!

• Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje, Hoe zit het met de engelse wetgeving van de Mailings in Engeland? Zijn ze strenger of moet je afmeld links tonen of hoe zit het.... Want ik wil namelijk een engelse gpt site starten maar heb geen idee hoe de mailing wetgeving daar is ik hoor het graag van jullie.!

Groetjes,
    Fitim.

• Het maakt niet uit, je bent Belg of Nederlander, de wetgeving is overal hier en daar anders, maar de wetgeving buiten het land waar je van aansprakelijk bent gelden niet in een ander land noch als je het in meerdere talen maakt.

Maar in feite zou élke mailing een afmeld link moeten hebben, je kan ten eerste gemeld worden bij de politie voor spam en dergelijke en ten tweede je zal zo minder scoren bij de reviews, en zo ook klanten/gebruikers verliezen.

• het is toch niet zo moeilijk om onder elke spam, reclame of zulk soort mails te zette naar wie of wat je iets moet sturen zodat je geen mails meer ontvangt? :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!