Logo Led It Shine

• Hallo,

ik heb een tijdje geleden een topic gemaakt over dat een kameraad voor school een minionderneming moest starten. Hij heeft er nu voor gekozen om led horloge's en led t shirts te maken. Nu is mijn vraag of er iemand is die GRATIS een logo kan make voor hun bedrijfje. De tekst die er op moet is Led It Shine en er moet c.c. staan in een klein rondje zoals ©.

Ik zou graag alleen serieuze reacties willen. Het is voor een bedrijfje voor school en hebben geen budget.

Ook zoek ik voor hun nog een de beste gratis webshop source.

Mvg, Gerben

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Sourceshop

[offtopic]Aub Crime2Go dit is iets heel anders dan wat u steeds doet. Zoek eerst zelf zaken voor u andere bekritiseert![/offtopic]

@TS er was iemand die onlangs enkel logo's maakte hier, ik zoek de naam en post het wel:D

De naam van diegene was 'marcofc', maar die blijkt nu inactief te zijn... :|

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Ook ben ik voor hun op zoek naar een webshop. Ik ben nu bezig met opencart, volgensmij is dit toch wel één van de beste open webshop source´s. Delen jullie mijn mening.

• @Sloosmedia: Het word een serieus bedrijf voor een periode van 8 maand. Er word ook gewerkt met aandelen en aandeelhoudersvergadering en is dus erg serieus. Als het goed loopt gaan 3 van de 10 leden door met het project.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!