Hallo CP,
Mijn neefje heeft net een nieuw spel gemaakt, genaamd 'Arie op safari' en wil graag weten wat jullie ervan vinden. De link ernaartoe is: http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=343882.
Alvast bedankt!
Mvg,
Crime2Go
Hallo CP,
Mijn neefje heeft net een nieuw spel gemaakt, genaamd 'Arie op safari' en wil graag weten wat jullie ervan vinden. De link ernaartoe is: http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=343882.
Alvast bedankt!
Mvg,
Crime2Go
Tis leuk bedacht, maar tis gewoon met een editor. Niet zelf gescript ofsoow? Dat kan iedereen? Dus ik vraag me af waarom we dit moeten checke?
Citaat van iSilverStarTis leuk bedacht, maar tis gewoon met een editor. Niet zelf gescript ofsoow? Dat kan iedereen? Dus ik vraag me af waarom we dit moeten checke?
Omdat mijn neefje dit spel wil laten zien en reacties wil, op de website van de editor kan dat niet...
leuk, simpel maar ook makkelijk te maken met de editor maar na het 50sec te spele.. kwam ik all ergens in vast te zitte xD
Dit is wel leuk maar te simpel.
Er zitten wel fouten in.
Maar leuk.
Dit kan je geen spel noemen :((
En het is ook nog eens met een gratis editor gemaakt.
Bedankt voor de leuke reacties allemaal! 8-)
Hier zal Pieter zeker wat aan hebben (maar niet heus)...
Leuk spel, voor kleine kinderen, maar bij level 3 zit een fout in, die balk komt naar beneden, maar als hij beneden is en je zit er nog onder ga je niet dood ofzo.
ach tis wel grappig toch... zo zijn de kinderen lekker wat aan het maken... begin is er... ben begonnen toen op de c-64 met print peter en goto 10
leuk toch :cheer:
[offtopic]
Citaat van KlaasieDit kan je geen spel noemen :((
En het is ook nog eens met een gratis editor gemaakt.
Maar jou ontwerp kunsten zijn wel van hoog niveau zeker (xD)
Doelt op: /forum/topic/14253/Layout-te-koop.html[/offtopic]
Vind het wel grappig spel, er zitten hier en daar nog wel wat foutjes maar ik vond het wel grappig om te spelen.
Citaat van IDEToon Meer[offtopic]
Maar jou ontwerp kunsten zijn wel van hoog niveau zeker (xD)
Doelt op: /forum/topic/14253/Layout-te-koop.html[/offtopic]
Vind het wel grappig spel, er zitten hier en daar nog wel wat foutjes maar ik vond het wel grappig om te spelen.
Wat heeft dat ermee te maken?
Citaat van jgdonleachLeuk spel, voor kleine kinderen, maar bij level 3 zit een fout in, die balk komt naar beneden, maar als hij beneden is en je zit er nog onder ga je niet dood ofzo.
Ik zal het doorgeven. En ook fijn dat je even alle levels speelt.
Wie heeft 'm al uitgespeeld trouwens? (xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.11 21:38:46:
Citaat van DangerProneach tis wel grappig toch... zo zijn de kinderen lekker wat aan het maken... begin is er... ben begonnen toen op de c-64 met print peter en goto 10
leuk toch :cheer:
Inderdaad
Laat hem eens een reset knopje erin bouwen. Je kan niet terug naar het menu, pas na het vernieuwen
@iSilverStar, een knopje dat je level kan overspelen bedoel je?
Gaan jullie dit ook nog serieus spelen :')?
@ iSilverStar: Bedankt voor de tip, ik zal vragen of hij dat kan doen.
@ Jgdonleach: Ja, dat knopje bedoelt ie volgens mij
@ Klaasie: Het heeft ermee te maken dat ie vind dat je niet goed kan ontwerpen, dus dat je je niet hoeft te bemoeien hiermee...
@ Klaasie: Ja, ze gaan dit nog serieus spelen, als jij er geen zin in hebt omdat je denkt dat het 'geen echte game' is, hoef je er verder niks van te zeggen om ruzies te voorkomen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!