Spel 'Arie op safari'

• Citaat van iSilverStar

Tis leuk bedacht, maar tis gewoon met een editor. Niet zelf gescript ofsoow? Dat kan iedereen? Dus ik vraag me af waarom we dit moeten checke?

Omdat mijn neefje dit spel wil laten zien en reacties wil, op de website van de editor kan dat niet...

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• leuk, simpel maar ook makkelijk te maken met de editor maar na het 50sec te spele.. kwam ik all ergens in vast te zitte xD

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Leuk spel, voor kleine kinderen, maar bij level 3 zit een fout in, die balk komt naar beneden, maar als hij beneden is en je zit er nog onder ga je niet dood ofzo.

• Citaat van jgdonleach

Leuk spel, voor kleine kinderen, maar bij level 3 zit een fout in, die balk komt naar beneden, maar als hij beneden is en je zit er nog onder ga je niet dood ofzo.

Ik zal het doorgeven. En ook fijn dat je even alle levels speelt. :)
    Wie heeft 'm al uitgespeeld trouwens? (xD)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.11 21:38:46:

Citaat van DangerProne

ach tis wel grappig toch... zo zijn de kinderen lekker wat aan het maken... begin is er... ben begonnen toen op de c-64 met print peter en goto 10 :D

leuk toch :cheer:

Inderdaad :D

• @ iSilverStar: Bedankt voor de tip, ik zal vragen of hij dat kan doen.

@ Jgdonleach: Ja, dat knopje bedoelt ie volgens mij ;)

@ Klaasie: Het heeft ermee te maken dat ie vind dat je niet goed kan ontwerpen, dus dat je je niet hoeft te bemoeien hiermee...

@ Klaasie: Ja, ze gaan dit nog serieus spelen, als jij er geen zin in hebt omdat je denkt dat het 'geen echte game' is, hoef je er verder niks van te zeggen om ruzies te voorkomen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!