BlackBerry Bold

• Hallo iedereen,

Heb een vraag over het volgende abonnement die ik wil gaan afsluiten voor 1 jaar.

Het gaat om dit abonnement.

Dit is inclusief
    100 min / 100 sms
    250 mb internet
    BlackBerry Service

Vragen:

Is 250 mb Internet genoeg voor dagelijks gebruik ? Zoals naar school gaan en op internet kijken/hyves/twitter ect.

Is abonnement goedkoop of juist hartstikke duur ?

Rick

• Een abbonement betaal je per maand, dus ik denk dat je met prepaid beter uit bent. Alleen: als je prepaid-tegoed op is, kan je niet meer bellen voordat je een nieuwe opwaardeerbon heb gekocht...

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van rickown

Crime2Go

heb een ander abonnement gevonden wat vind je van die ? bekijk de topic boven aan.

250 MB is volgens mij genoeg hoor ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.11 16:19:41:

Citaat van Guitar

Moeten we de prijs raden?

Hij bedoelt: 'Is het handig als ik een abonnement afsluit als ik 250 MB internet heb om de dagelijkse dingen (Hyves etc.) te doen?'. Dat is zijn vraag zo ongeveer ;)

• In principe is 250MB voldoende, bij T-Mobile is het absoluut genoeg, aangezien zij niet de meest perfecte UMTS-dekking hebben ;) (of is dat intussen alweer verbeterd?) Ikzelf heb dan ook een klein NL-contract bij Vodafone.

• Citaat van Linkforsoad

In principe is 250MB voldoende, bij T-Mobile is het absoluut genoeg, aangezien zij niet de meest perfecte UMTS-dekking hebben ;) (of is dat intussen alweer verbeterd?) Ikzelf heb dan ook een klein NL-contract bij Vodafone.

Ik denk dat wat hij gaat aanschaffen (of inmiddels al heeft), wel genoeg is ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!