Inloggen doet raar

• *****FIXED******

Na de zoek functie kwam ik op de site:

http://php.net/manual/en/function.setcookie.php

Daar heb ik even wat dingen van gelezen, en kwam ik er gelijk achter waar het probleem zat.

Hij is dus fixed.

IK laat de topic zelf nog wel staan, aangezien mijn login het eerst ook deed voor 3 dagen, en daarna "crashde"

---------------------------------------------------

Hey cp,

Ik was dus bezig met een project, deze stond op de host versio. Alles ging goed tot ik plots niet meer kon inloggen, dat werkte gewoon opeens niet meer.

Het projectje heeft toen lang stil gelegen, tot ik besloot er weer mee verder te gaan. Ik heb nu het zelfde script op een free host staan, en het inloggen werkt gewoon weer.

Ik heb hem nu dus weer op mijn betaalde host (versio) gezet en daar heb ik PRECIES het zelfde script opgezet.

Nou is het probleem echter, dat ik bij de gratis host gewoon kan inloggen, maar als ik dat bij de betaalde doet dan staat er dat ik aangemeld bent, en ook komt het menu tevoorschijn.

Echter, als ik dan van de pagina af gaat, krijg ik mijn error pagina, dat er nog niet ingelogd is, ook verdwijnt de menu (die je alleen ziet als je ingelogd bent)

Nou en zo gaat dat dan door, echt heel vaag. Mijn login script:

Nu heb ik mensen horen zeggen dat "cookies" beter zijn, maar daar heb ik absoluut geen verstand van.

Groetjes,

EDIT:

Dit wordt overal geinclude bovenaan:

PHP
    error_reporting ( 0 );

session_start();

Als ik de error reporting weghaald, dan komt er overal bovenin mijn scherm te staan:

PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/index.php:3) in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/includes/functies.php on line 3

Wat ik vaag vind, want NERGENS anders wordt de session opgeroepen.

EDIT EDIT:

Bij de free host ontstaat er een cookie bij mijn cookies, bij de betaalde host wordt er echter geen cookie aangemaakt. Ik denk dat dat het probleem is, maar hoe los ik deze dan op?

• Try this:

• PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/index.php:3) in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/includes/functies.php on line 3

die error blijft

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.08.11 17:47:39:
    EDIT:

IK zie net bij mijn cookies, dat die van de freehost, die cookie staat erbij, maar die van de betaalde niet.

Misschien gaat er dus ergens iets goed fout?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.08.11 19:30:37:
    FIXED, zie begin post ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!