€ 20 (4Paysafecards van €5 each)

  • Doe maar slotje op sinds ik ze toch all ga weggeven aan iemand die me op dit moment helpt.. sinds de kaarten nog maar 2dagen (nja 1dag geldig is het is: 0:14 atm dus volgende dag is begonnen)
    toch bedankt voor de mensen die interrese hadden :cheer:
    :slotje:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • ja het is een soort wallie card.. ook nog niet zo heel lang op de markt maarja ik heb ze zelf nog nooit gebruikt (ik koop niet vaak dingen van webshops of zoiets dergelijks dus tja) verkopen of weggeven zijn dus mijn opties :p
    [offtopic]ik ben er ook eindelijk achter gekomen hoe ik heel gemakkelijk geld kan storten op mijn paypal account via een visa card.. terwel paypal bleef zeggen dat het niet kon pff lol:p pm me maar als je wilt weten hoe..^^ kwas het all een tijdje aan het uitzoeken terwel de antwoord gwn voor me neus lag..[/offtopic]

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Nillas

    Ik wil er wel iets voor maken?



    hoebedoel je ik wil er wel iets voor maken huh?
    waarvan wil jij wat maken? :$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Sourceshop

    Hij wil scripten in ruil (goed reacties bekijken;))



    ooh.. ja sorry nu ziet ik het goed ! (xD) het spijt me daarvoor.. lol dom van me, en ja enigste waar ik atm iemand voor nodig had.. wordt door een vriend van me geregeld (slicen en coden van psd.. voor een source).. ik betaal hem 45-50 euro^^ mja ik zou wel willen dat je mijn spam probleempje oplost?.. (in me vorige topic staat dat ook.. daar is het misschien ook wat beter uitgelegd.. maar voor my miss nog beetje te ingewikkeld om snel opgelost te hebben) dat de ip in mijn database wordt opgeslage.. en daarna in mijn oude script wordt gecheckt als iemand weer wilt posten.. via de database of hij in deze 5 min all heeft gepost .. en zoja dat hij dan (X) min nog moet wachten tot hij opnieuw mag posten..
    >Zie hier de topic<
    (om spam te voorkomen waardoor mijn site all eerder in de problemen is geraakt^^)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • jah als iemand die spam probleempje voor me oplost.. krijgt diegene wel de paysafecards ;) maar dan zou die gene wel snel met de details moeten komen :p pm me maar^^

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • okey maar de deal vervalt wel over 4 dagen dus je zou dan wel snel moeten zijn haha :p je mag de oplossing via pm sturen, hier of in de echte topic waar de probleem over ging^^ ik moet dus het stukje codes in mijn script hebbe.... ;)


    http://www.criminalspoint.com/…it-to-post-again-HOE.html


    (dit is niet een soort betaaldzaakje ofsowiets.. is gewoon jij helpt me.. en ik geef je deze 4paysafecards van samen 20euro.. ookal heb ik zelf geen flauw idee hoe ze te gebruiken enzo.. dus ik geef ze zo snel mogelijk weg..)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • doe maar slotje op ;)
    kijk gewijzigde begin topic maar voor reden*
    :slotje:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!