• ik heb dit in mijn css bestand:

en dit in mijn index.. (hele grote vrouw gemaakt met symbols)

PHP
    <div id="girl"><pre> 
    ....de vrouw in tekens^^
    	</pre></div>

het is op deze website: http://www.milw0rm.nl/
    en op mijn computer staat ie helemaal perfect..
    zoals ik wou

maar op mijn laptop laat hij bevoorbeeld de benen niet zien.. en op pc van me vriend.. omdat de beeld kleiner is.. gaat de vrouw over het midden van de index heen zodat je minder ziet.. wat ook niet moet.. en ik weet nu dus niet hoe ik dat goed moet krijgen terwel hij bij mij wel helemaal goed was.. maar dat is dus vast alleen voor mijn resolutie van mijn beeldscherm ugh^^

iemand tips voor me? of kan m'n css fixe.. als het daaraan ligt..

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • hacking website geloof ik
    you can now add your own news, exploits, local, shellcodes & document shit

kijk maar onderaan de pagina

We Milw0rm Own The Security and Welcome to all Hackers

• Milw0rm was 1 van de bekendste sites onder hackers.
    Deze wordt echter niet meer onderhouden en nu is exploit db met de eer gaan lopen.
    Zero-day exploits lekten altijd uit via milw0rm, wordt gebruikt door grote hackers en ook bij bedrijven die hacken werd deze site goed in de gaten gehouden.
    Het gaat hier idd over een milw0rm kloon.

Als je over milw0rm wil praten, ga dan aub nieuw topic maken in offtopic.

Nu ontopic hulp aub met zijn css probleem.

Als je scherm te klein is en de benen vallen weg, kun je een fixed height op je site zetten.

PHP
    body {
    height: 6000px;
    }

Verder moet je ook eens kijken naar het zoom level in je browser, mss staat dit op ingezoomd en valt er daarom delen weg.

Onder beeld in je browser kun je dit herinitialiseren.

K

• Nee, mijn beeld staat altijd op 100% en op mijn pc is de vrouw in de website, gewoon goed in beeld enzo.. maar op mijn laptop omdat dat een kleinere scherm volgens mij is.. vallen de benen inderdaad daar weg en ik kan hem niet 100% laten zien .. sinds ik hem op de grote van de pagina heb gesteld.. en anders komt er teveel ruimte onderaan :p ik wil gewoon dat hij op de website staat en gewoon in de lengte hoe hij er zonder ook zou zijn.. dus ookal zouden de benen dan aan het eind verdwijnen.. het past dan wel mooi in het scherm :P ik leg het vast slecht uit ^o) m'n spam probleem moet eerst even opgelost worden daarna kan ik hiervoor wel screens plaatse.. of kunnen jullie zelf een kijkje nemen :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!