Top 5 Probleem Oplossen!

  • Hallo Beste Leden Van CriminalsPoint
    Bij Deze Wil Ik U Vragen Als Er een Oplossing Is voor de top 5 bug ik ben zelf all een beetje aan het uitvolgen van hoe of wat ik heb gemerkt dat het aan zo beetje alles lag mischien een oplossing dat admins en moderators niet in de top 5 kommen die gebruiken meestal misbruik van geld power killers respect etc
    iemand een idee?





    Mvg
    Jordy Hölscher
    Crime-Line RPG

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oke, Om Duidelijk Te Wezen Er Word O.A Door Admin,s Moderators Misbruik Gemaakt Van Geld,Power,Respect,Kils, ETC
    Daardoor Zat Ik Te Denken Wat Als Admin,s en Moderator,s Niet In De Top 5 Kommen, Maar Ik Kan Nergens De Ranking Vinden Die Tot de top 5 toebehoord

  • Je hebt:

    Citaat

    FROM users


    Doe daarachter:

    Citaat

    WHERE admin!='1'


    Natuurlijk wel volgens jouw database. Kan dus level != 255 zijn of iets anders.


    [offtopic]@F.Ajeti, wat is het dan wel? Zover ik zie zit er noch een grammaticale fout noch een spellingsfout in. En al helemaal geen interpunctie fout.[/offtopic]

  • PHP
    $top = mysql_query("SELECT login, power FROM users WHERE admin!=1 ORDER BY power DESC LIMIT 5");


    Je zal wel admin!=1 veranderen in admin ranken van Criminolz Source.


    [offtopic]
    @F.Ajeti -1
    @BrokenTrack +1
    [/offtopic]



  • Gebruik deze code maar is werkt zeker wel. (is van icriminals)

  • Ik zie bij de code van F.Ajeti niet hoe de admins eruit worden gefilterd.


    [offtopic]Verder zijn "noch" en "interpunctie" normale Nederlandse woorden. Mogelijk is er in het Duits ook een word "noch", maar in het Nederlands zit deze er iedergeval. En interpunctie staat voor punten, komma's en vraagtekens.


    En wat is dat voor kinderachtig gedrag? Wat heeft "noob" hier mee te maken?[/offtopic]

  • De Admin,s Worden Er Niet Uitgefilterd Maar Het Raarste van die script is dat het een en al flut is

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.08.11 13:39:01:
    lol sorry
    had niet gezien dat er nog een 2e pagina was:P

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.08.11 18:30:53:
    @malik Ja Maar Wat Zijn Die Ranken!! want in phpmyadmin staat er ook gwn admin en daar achter ja

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!