Posts by crimersline

    Daan ik snap je punt niet het gaat om de ranking cijfers ik zal wel even een voorbeeldje pakken

    Stap 1 Oke
    Stap 2 Oke
    Stap 3 Niet Helemaal Oke
    Je Gaat Naar Je Hosting Logt In Je gaat naar mysql maakt een nieuwe database aan upload je database
    daarna ga je naar online file manger en zoekt naar het config bestand daar vul je de mysql gegevens in en de rest


    ik hoop dat een beetje duidelijker is (a)

    Linkforsoad sorry dat ik bijna alles in hoofdletters typ
    maar het gaat om de ranking van de admins van criminolz source
    want ik ben namelijk bezig om te zorgen dat admins niet in de top5 kommen maar nu heb ik een oplosing gekregen maar nu ben ik de ranking van de admins nodig maar ik heb geen idee welke het zijn

    Hallo beste leden van Criminalspoint,

    Bij deze wil ik u vragen of iemand van jullie ook weet wat de ranken van de admins zijn in Criminolz source
    Alvast vriendelijk bedankt!


    Mvg
    Jordy Hölscher


    edit by Luc:
    Geen links plaatsen, verder heb ik je tekst wat verbeterd.


    Zijn vraag is:
    Of jullie alle codes weten om iemand admin te maken, en als er andere crew ranken zijn wat daar de codes van zijn.

    De Admin,s Worden Er Niet Uitgefilterd Maar Het Raarste van die script is dat het een en al flut is

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.08.11 13:39:01:
    lol sorry
    had niet gezien dat er nog een 2e pagina was:P

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.08.11 18:30:53:
    @malik Ja Maar Wat Zijn Die Ranken!! want in phpmyadmin staat er ook gwn admin en daar achter ja

    Oke, Om Duidelijk Te Wezen Er Word O.A Door Admin,s Moderators Misbruik Gemaakt Van Geld,Power,Respect,Kils, ETC
    Daardoor Zat Ik Te Denken Wat Als Admin,s en Moderator,s Niet In De Top 5 Kommen, Maar Ik Kan Nergens De Ranking Vinden Die Tot de top 5 toebehoord

    Hallo Beste Leden Van CriminalsPoint
    Bij Deze Wil Ik U Vragen Als Er een Oplossing Is voor de top 5 bug ik ben zelf all een beetje aan het uitvolgen van hoe of wat ik heb gemerkt dat het aan zo beetje alles lag mischien een oplossing dat admins en moderators niet in de top 5 kommen die gebruiken meestal misbruik van geld power killers respect etc
    iemand een idee?





    Mvg
    Jordy Hölscher
    Crime-Line RPG

    Oke Nu Krijg Ik de volgende error door dat ik de functie van maffialords heb toegevoegd en vervangen met de normaale functie

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\xampp\htdocs\includes\systemen\outgame\inc.register.php on line 52

    ok thnx sorry dat er geen reactie kwam :p maar was eff op school

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.04.11 16:28:40:


    Dit is De inc.register Script