Login script doet raar

• Beste cp,

Ik heb op mijn site een login script, deze deed het gewoon de heletijd. Maar nu sinds vandaag, als ik inlog word ik ook gelijk weer uitgelogged automatisch.

Ik log dus in, de menu's komen te voorschijn en dan als ik ergens op klik komt er te staan dat ik niet ingelogged ben. Hij logt mij dus vanzelf uit.

Dit is mijn login script:

functies.php

PHP
    <? error_reporting ( 0 );
      session_start();

?>

en voor als het nodig is, mijn logout.php:

Ik snap het echt niet, ik heb er niks aan veranderd maar ik word gewoon gelijk weer uit gelogt. :S

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik weet dat bij een cookie geen html output mag voorkomen voordat je de setcookie() statement activeert. (net als met header())

ik weet niet of dit het geval is bij $_SESSION, maar in dat geval mogen er ook geen spaties in staan, aangezien die als HTML gezien worden.

moet dan zijn:

PHP
    <?php
    include("includes/include.php");
    include("includes/connect.php");
    include("includes/functies.php");

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {

• Sorry dat ik het er niet bij vermeld hebt, maar dit is alleen het stukje php, de html staat er nog boven etc. Helemaal bovenaan staat de include maar ik dacht die zet ik er zo even bij

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.07.11 16:12:03:
    Niemand? :S

Ik vind het echt vaag het kwam ineens zomaar, ik ben nu ook bijna klaar met mijn project en dan krijg je dit. IK kom er echt niet uit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!