programeur

  • hallo allemaal,


    ik ben glenn 21 jaar en bij deze stel ik me open om andere mensen te helpen programeren tegen betaling. klein of groot maakt niet uit ik wil ge woon een centje bijverdienen.

    Wat kan ik allemaal:

    php: ik ben zeer gevorderd in php (6 a 7 jaar ervaring)


    MYSQL: ook zeer gevorderd (6 a 7 jaar ervaring)


    HTML: zeer goed (6 a 7 jaar ervaring)


    css: doe ik niet graag maar kan het wel goed :p (6 a 7 jaar ervaring)


    javascript: 2 a 3 jaar ervaring, matig (google komt nog vaak van pas)


    flash : 2 a 3 jaar ervaring ook matig


    Enkele voorbeeld sites van mij (niet desing)
    http://www.world-crime.nl (eigen)
    http://www.glevin.be (eigen met vriend desinger, protfolio)
    http://www.vankeerchristof.be (voor bedrijf)


    voor vragen of samen werking stuur me dan gerust een pm


    vriendelijke groeten glenn

  • Opzoek naar een PHP/MySQL-programmeur. Maar heb je iets van een stuk code als voorbeeld? Programmeren in PHP met MySQL als DB-backend is niet zo moeilijk, maar fatsoenlijk, netjes en veilig kan helaas niet iedereen...


    Je hebt geen ervaring met PostgreSQL, MongoDB of DBISAM, of wel?


    Gegroet.

  • @ Chekkum: ja alle sites zijn volledig door mij gemaakt


    @ Linkforsoad:nee geen ervaring met PostgreSQL, MongoDB of DBISAM
    ik maak gebruik van een library genaamd plonk dit is een stukje php code



    ik schrijf alle code zeer proper aangezien dit bij ons op school werd ingedrumd om alles mooi te plaatsen :)

  • Hmmz. Geen kennis van alternatieve databases maakt het wel lastig. Laatste vraagje, waarom je keuze om met de Plonk library te werken?


    Guido Zolang de code maar goed is maakt het toch niet heel veel uit? Oke, het is misschien wat lastig in communicatie, maar misschien zit er wel een hele goede programmeerkracht in Glenn! Geef het een kans denk ik zo...


    Groet.

  • @ Linkforsoad: de plonk library is zeer gemakelijk om mee te werken en ook zeer veilig want als je
    vb data(input veld) ophaalt van de gebruiker en jij vergeet te controleren voor MYSQL injecties dan zal plonk sowieso dit voor jou doen.


    Een 2de zaak is dat plonk (na enkle aanpassingen van mij en andere studenten.) ook zeer gebruiksvriendelijk is
    een vb is hier van: er treed een error op in je live versie van je site (wat altijd kan gebeuren) dan zal de gebruiker een speciale pagina te zien krijgen maar niet de error, de error zal opgeslagen worden in de database of in een tekst bestand of beide.


    dit is natuurlijk maar een klein voorbeeld maar het belangrijkste bij plonk licht op veiligheid


    groeten

  • @ ripzor, oke..... Dus ook de content gemaakt. Heb je ook gezien dat je zinsbouw helemaal niet klopt?


    Hoe kan je een professionele website maken, als je niet eens goed ABN kan tikken?

  • Glenn alle zaken die je noemt kun je natuurlijk ook gewoon zelf inbouwen. Is het meer een keuze uit luiheid, of gewoon altijd zo gedaan??


    Ben overigens bang dat ik nu "niets aan je heb". Maar zou je mij je email adres misschien wel willen PBen? Dan kan ik mogelijk in de toekomst een beroep op je doen.


    Gegroet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!