ik wil een criminals game gaan bewerken dat ik er moorden bij kan zetten enzo weet iemand een goede source om mee te beginnen ik ben namenlijk hard aan het leeren voor php dus weet iemand een goede source om mee te beginnen ?
Source
- febol
- Closed
-
-
-
Banditi source
is een van de beste.
Maar is bagger.
-
oke jah ik wilde die eigenlijk liever niet maar ik denk dat ik gewoon criminals rood pak is dat een beetje verstandig of... ?
-
Ik verkoop onlinemaffiagame.be ?
-
nee dankje ik wil zelf leker knutselen om het te leeren
-
Je kan uitbreidingen schrijven?
-
Criminolz is wel een goed script, kan je ook lekker uitbreiden en inbouwen in een andere lay-out
-
oke dankje dan ga ik die probeeren bedankt
-
Ik heb nog wrl xstreme source voor jou die waar de meeste bugs weg zijn pm me maar
-
Ik heb ook een vrij basic spel online staan, uniek en met MySQLi geschreven. (http://leukstemoppen.nl/RPGWorld) Je kan zelf even een demo account maken. Het ziet er misschien afgezaagd uit maar als je een mooie lay-out inbouwt of laat inbouwen is ziet het er mooier uit.
-
Je kan ook gewoon zelf 1 maken. Zo zal je het denk ik nog het beste leren.
:cheer: succes
-
jah idd maar zo goed ben ik nog niet maar dat wil ik uiteindenlijk wel doen jah
-
-
Ik zou je wel willen helpen met een source te bouwen
Heb al een kleine standaard gemaakt als je interesse heb pm me dan -
Icriminals=Criminolz daar zou je miss ook wat update,s zoals moorden enz kunnen inmaken en zo heb je wel een voorbeeld Icriminals staat in de download selectie. Of zelf maken.
-
Ik heb al een source gevonden maar bedankt voor jullie reacties!!:D
-
En welke source is het geworden?
-
eentje die ik nog had liggen want ik heb er een paar geprobeerd maar deze was toch de beste ik weet niet meer hoe hij heet maar het is die ene die gemaakt is om op te oefenen volgensmij heet hij trouwens crimesource2 als ik naar de txt sql bestandnaam kijk
en ben nu leker aan het knutselen heb 2 boeken over php en mysql gekocht dus ik vermaak me goed !!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!