Best cp ik wie kan voor mij een forum maken of heeft een bestaand forum die jullie willen verkopen en wat zijn de prijzen
Het is voor een maffiaspel .ik kan zelf geen forum maken anders had ik het al gedaan
Best cp ik wie kan voor mij een forum maken of heeft een bestaand forum die jullie willen verkopen en wat zijn de prijzen
Het is voor een maffiaspel .ik kan zelf geen forum maken anders had ik het al gedaan
Nee want zo forum zoek ik niet
Geef dan wat meer uitleg
Ja je weet toch wel wat voor forums in een maffia spel zitten ik wil geen pbb forum gewoon zoiets wat in banditi zit enzo
Passend forum kan ik voor 15 euro realiseren
sourceshop doen we dat is wel 1 maffia forum hea niet zo pbb dan wil ik hem kopen van jou
Indien het niet gaat lukken met sourceshop zou ik mij ook wel willen aanbieden voor een forum. Ik kan het precies zo maken als U dat wilt.
Ik heb een forum script liggen uit mijn oude Auto Tune Game,
Volledig zelf gescript, in PDO & PHP, makkelijk in te voegen in een maffia/criminals layout.
Werkt op/met aparte DB, kan ook makkelijk in huidige db worden ingevoegd.
Aparte db handig indien het een grote game is (vertraagt forum de game-DB prestaties niet)
Zelf in te bouwen, eventueel missende functies die gewenst zijn ook.
indien geïnteresseerd PBtje..
Prijs: 10 euro
nou als je Engels kan lezen en je begrijpt het raad ik jou deze site aan
http://www.phpeasystep.com
kan slotje op is al in orde:slotje:
Even nog snel, als je het maakt via een tutorial van phpeasystep raad ik het je heel erg af! De codering daar op de website ziet er niet uit!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!