Hey mensen,
ik ben bezig met een uren formulier script aan het maken voor het personeel van me bedrijf.
Maar dat lukt allemaal naar me prive mail opsturen maar als ik naar me [email protected] stuur rkijg ik de html te zien inplaats van de tabel enz. en wat is makkelijkste manier, om een tabel te verwerken in een PDF en die te vesturen.

Uren formulier
-
-
-
Je moet wel in de headers meegeven dat je HTML wilt gebruiken bij de mail.
-
dat werkt ook allemaal, als ik naar me eigen mail toestuur (@live.nl) werkt het naar naar me bedrijfs E-mail niet, en dat is het probleem.
-
PHP
$header = "From: ".$afzendernaam."<".$emailadres.">\r\n"; $header .= "Reply-To: ".$_POST['mailadres']."\r\n"; $header .= "MIME-Version: 1.0\r\n"; $header .= "Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; $header .= "X-Priority: 3\r\n"; $header .= "X-MSMail-Priority: Normal\r\n"; $header .= "X-Mailer: PHP / ".phpversion()."\r\n";
zoiets!!
-
Dat staat er al in.
mischien iemand idee voor PDF? -
Een pdf maak ik zelf niet zomaar open. Je zou dus het vertrouwen van deze persoon al moeten hebben.
Wat je ook kunt doen is linken naar een pagina (met een hash GET) waarbij de persoon het tabel online kan bekijken?
Verder zou je het ook nog als plaatje kunnen toevoegen, maar daar get hetzelfde voor als bij de pdf.
-
de mail wordt naar mij zelf toe verzonden dus daar komt geen probleem in, er word voor elk personeels lid een appart account aangemaakt zodat ze hun agenda kunne bekijken wat hun klusse zijn van deze week, en hun uren invulle van de hele week en opsturen naar mij,
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!