slice en base

• Als ik u was zal ik eerst goed css leren voordat u begint met slicen(ik zag dat u 2/5 had bij css). En eerst te kiezen om de layout te laten slicen door een goede slicer zoals R.Jipping.

[offtopic]Bedankt dat je die layout hebt gekocht op templatina.[/offtopic]

• Ik kan vanavond of morgenvroeg ook wel een slice voor je doen.

xHTML valid,
    CCS valid,
    Goed in elke browser ook telefoon.

15 euro

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• [offtopic]Paar tips voor je volgende slice zwpgangster

1. Je gebruikt <br /> in je html codering wanneer je goed sliced is dit iets wat niet nodig is en wat je dus achterwege kunt laten om de codering netter te laten lijken. Je kunt dit in je css oplossen door float's te gebruiken en met margin's te werken.

2. <style type="text/css">
    /*<![CDATA[*/
    img.c1 {border:0;width:88px;height:31px}
    /*]]>*/
    </style>
    staat in je HTML script waarom is dit niet opgenomen in de normale CSS script?

3. Het valt me op dat je de input velden net iets anders hebt gedaan (zonder de borders en de streep tussen de img en de tekst). Als je het mij vraagt word het er niet beter op en de img staat net iets te dicht tegen de rand. Daarnaast hebben de input velden niet de zelfde afmetingen waardoor het ook raar lijkt.

4. De "Speel Me" ster moet denk ik aanklikbaar zijn en niet ingebouwd zijn in de layout?

5. De lettertype van nieuwe layout heeft een andere kleur gekregen van je en vind ik zelf iets te dik gemaakt.

6. De statistieken teller heeft niet de juiste kleuren en de w3c valid image's staan half in en half onder de layout.

7. "Vandaag werd de nieuwe layout gebouwd" om beter te laten zien hoe het gaat lijken kun je er voor kiezen om de lorem teksten toetevoegen. (zo heeft de klant altijd een goed oog wat die kan verwachten bij grotere lapen tekst.)

8. De CSS als ik die zo vluchtig even doorlees zie ik dat je geen gebruik maakt van height: auto bij bijvoorbeeld het content. Wanneer je dus teveel tekst schrijft zul je buiten de layout gaan schrijven inplaats van dat de hoogte mee uitrekt?

9. Het inlog pijltje staat niet op de juiste plek het moet gelijk staan met het content.

10. De letters van de input velden horen een andere style te hebben.

11. Mocht in slechte ogen hebben en mijn internet instellingen op 125% procent zetten (ctrl +) dan gaan de statistieken door de Speel mee button staan.[/offtopic]

1. Zie dit niet als kritiek op de slice van zwpgangster maar gewoon als een aantal tips waar hij en meerdere leden bij een slice op kunnen leten. Veel slicen dan wel valid maar de slice heeft hier en daar zijn minpunten.

2.Zie dit niet als offtopic maar als tip voor zwpgangster om de codering nog lichtjes te veranderen en voor de topicstarter zodat die een betere en netere slice krijgt.

3. Mocht je in de toekomst nog is problemen hebben met slicen zwpgangster contacteer me dan even wellicht kan ik je deze punten wat uitgebreider uitleggen.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• R.Jipping,

Bedankt voor je tips, hier kan ik tenminste wat mee
    Ik zal het zeker meenemen in me volgende slices

Ik stuur u een pb voor mijn msn, zodat ik altijd om tips kan vragen!

Aanpassingen aan de slice:

[offtopic]
    2. <style type="text/css">
    /*<![CDATA[*/
    img.c1 {border:0;width:88px;height:31px}
    /*]]>*/
    </style>
    [/offtopic]
    staat nu in de css inplaats van in de html

[offtopic]
    4. De "Speel Me" ster moet denk ik aanklikbaar zijn en niet ingebouwd zijn in de layout?
    [/offtopic]
    Heb het aangepast, staat nu in een form, zodat je het kan aanklikken

[offtopic]
    3. Het valt me op dat je de input velden net iets anders hebt gedaan (zonder de borders en de streep tussen de img en de tekst). Als je het mij vraagt word het er niet beter op en de img staat net iets te dicht tegen de rand. Daarnaast hebben de input velden niet de zelfde afmetingen waardoor het ook raar lijkt.
    [/offtopic]
    Afmetingen zijn het zelfde nu

[offtopic]
    8. De CSS als ik die zo vluchtig even doorlees zie ik dat je geen gebruik maakt van height: auto bij bijvoorbeeld het content. Wanneer je dus teveel tekst schrijft zul je buiten de layout gaan schrijven inplaats van dat de hoogte mee uitrekt?
    [/offtopic]
    height: auto; erbij gezet!

[offtopic]
    9. Het inlog pijltje staat niet op de juiste plek het moet gelijk staan met het content.
    [/offtopic]
    Aangepast margin-right: 20px;

Voor de rest zijn er wat aanpassingen gedaan wat afwijkt van het voorbeeld, de ts weet dit en vond het goed!

gr Mick

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!