Gmail 2 x keer gehackt!

  • Hallo, ik was gehackt weekje geleden op gmail met *******@gmail.com
    Wachtwoord terug vragen werkte niet omdat ze niet konden verifieren dat ik het was :S Ik heb een nieuwe gmail aangemaakt, *******@gmail.com Ook gehackt! (Net precies) en ik kan er niet meer op. Wachtwoord herstellen werkt niet want hij heeft alle beveiligings vragen verandert. Ik heb een virusscanner en niet op rare sites geweest.
    Wie o wie kan mij helpen met deze noob?


    Ik heb het dringengt nodig voor school!!


    Willem: E-mailadressen plaatsen niet toegestaan.

  • Het is ******@hotmail.com ofzo. Dat staat er bij verificatie. Ineens is alles ook engels van mijn vragen en ik kom er zo dus niet in :S


    Willem: E-mailadressen plaatsen is niet toegestaan.

  • Citaat van sloosmedia

    Wat was je wachtwoord ongeveer dan, misschien te makkelijk ?
    Je moet elke maand je ww overal veranderen en er ook zuinig mee omgaan.



    Ben jij helemaal gek, elke maand je ww veranderen :') dan mag ik in mijn geval 1000 websites langs :')

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Idd, bij mij ook. Zelfs is er een steam hack poging geprobeert :S Helaas faalde hij omdat ik een IP spoof webmail heb (h).
    Dit is niet meer leuk..... ik heb ook een virus scanner die ziet er maar 0 virussen (Avast)

  • Citaat van ZiraX



    Ben jij helemaal gek, elke maand je ww veranderen :') dan mag ik in mijn geval 1000 websites langs :')



    je moet niet alleen/altijd dezelfde ww gebruiken he.. want anders zie ik de reden all liggen... :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • sites waar het je niet uitmaakt gebruik je PASSWORD_A, prive sites gebruik je PASSWORD_B (msn, gmail, paypal etcetera), games die je speelt etcetera gebruik je PASSWORD_C


    Je kan een lastige wachtwoord verzinnen? (twee letter van voornaam + twee letters van achternaam + geboortedag)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!