Goedenavond,
Ik wil binnenkort misschien een eigen gameserver starten. Maar nu vraag ik me af waar je het goedkoopst een gameserver kan huren, of kan je hier ook gewoon een VPS ofzo voor gebruiken?
Alvast bedankt.
Guitar :cheer:
Goedenavond,
Ik wil binnenkort misschien een eigen gameserver starten. Maar nu vraag ik me af waar je het goedkoopst een gameserver kan huren, of kan je hier ook gewoon een VPS ofzo voor gebruiken?
Alvast bedankt.
Guitar :cheer:
Ik zou een vps kopen.
Gewoon dan kan je nog meer dan een server verhuren/opzetten/etc...
Kan je daar een Minecraft of CoD server op runnen?
ligt er natuurlijk aan op watvoor VPS.. Des te sneller de processor en meer ram, des te hogere / snellere spellen je erop kan zetten.
Voor cod zal ik snel een vps nemen met minstens 1gb ram, mocht je een voice / webserver naast willen kom je al een eind.
Bedankt voor je reactie, maar een gameserver is toch goedkoper? En waar kan ik het goedkoopst een VPS/Gameserver huren?
Minecraft heb je zowiezo 2/1,5 gb ram voor nodig. Minecraft heeft minimaal 1 gb ram nodig. Als je dat doet wil ik je wel helpen xD
Maar waar kan ik het beste een server huren? En wat is beter private of public (duurder)
Neem bijvoorbeeld een vps bij vpsslim.nl en dan 2 gb ram nemen. Dan heb je het ALTIJD beter [offtopic]Als je minecraft doet PM me dan even :D[/offtopic]
Vpsslim ja
dedi!cated
6gb RAM.
xeon x3000 series cpu
...
ik doe alles via dedicated server
als je meer details wil kan je altijd een pm sturen.
wij zijn ook nog op zoek naar hoe en wat we kunnen doen voor die service :p
MvG
Jordi
@ hierboven ALs je xen of andere virtualisatie software erop zet kan je vps geven. Dan ben ik gio om te komen testen xD
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!