Geachte gebruikers,
Ik vroeg me af of iemand een chat zoals wwww.banditi.nl kan maken, en hoeveel dit ongeveer kost.
Met vriendelijke groet,
Strafeness1
Geachte gebruikers,
Ik vroeg me af of iemand een chat zoals wwww.banditi.nl kan maken, en hoeveel dit ongeveer kost.
Met vriendelijke groet,
Strafeness1
Zoals welke chat?
Ik ga me niet registreren om te kijken wat voor chat ze hebben.
Op Banditi hebben we een flash chat voor alle leden.
Handig voor de mensen die OTG niet kennen:
Haha grappig. De tijd dat ik daar moderator was heb ik volgens mij het idee gegeven van die optionele knoppen.
Ik kan je nu ook vertellen dat de admin / beheerder chat er nu geheel anders uit ziet, in ieder geval met andere knoppen en functies.
Citaat van SkyNetHaha grappig. De tijd dat ik daar moderator was heb ik volgens mij het idee gegeven van die optionele knoppen.
Ik kan je nu ook vertellen dat de admin / beheerder chat er nu geheel anders uit ziet, in ieder geval met andere knoppen en functies.
Die chat is niet aanpasbaar, is zelf gezegd. Er is dus niks aan veranderd.
FreakALeak, oke dan zijn de plannen gewijzigd. Maar ik heb wel screenshots van de admin beheer in de chat gezien en dat lijkt niet hierop.
Citaat van SkyNetFreakALeak, oke dan zijn de plannen gewijzigd. Maar ik heb wel screenshots van de admin beheer in de chat gezien en dat lijkt niet hierop.
Heb je die eventueel nog ? Wil die ook wel graag zien.
Nee helaas, was te bezichtigen in het moderators forum.
Citaat van SkyNetHaha grappig. De tijd dat ik daar moderator was heb ik volgens mij het idee gegeven van die optionele knoppen.
Onzin, tuurlijk is het aanpasbaar.
Geen orginele file meer? Decompile hem. Encrypted? Decrypt het.
@BrokenTrack,
Ik heb niet gezegd dat hij niet aanpasbaar is hoor.
[offtopic]Verkeerde quote, sorry. Moest die van reakALeak hebben.[/offtopic]
No problemo.
Maar ik raad je niet aan om die van Banditi (OneTwoGaming) te stelen (op BrokenTracks) manier. Want dan ben je flink de sjaak als ze daar achterkomen :piraat:
Citaat van BrokenTrack[offtopic]Verkeerde quote, sorry. Moest die van reakALeak hebben.[/offtopic]
Het is FreakALeak. Tevens is het gezegd door de admins. We weten dat ze bij OTG nogal lui zijn, dus geen idee of het echt zo is of ...
Ze hebben gezegd dat er een nieuwe zou komen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!