Promotie maken?

• Beste cp leden,

De titel geeft het al aan. "Hoe kan ik goeie promotie maken op het web?"

Al een tijdje is een vriend van me bezig een spel aan het ontwikkelen die nu al redelijk speelbaar is, kleine bugs fixen, pellingsfouten corrigeren etc... Maar nu is onze grote vraag, "Hoe kunnen wij nou promotie maken/ Hoe kunnen wij de leden naar onze site trekken?"

Hierover wil ik graag wat meer advies.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.:cheer:

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • dutchleader.nl kan je mee promoten, maar veel heb je er niet meer aan. (promoot niet meer zo goed)

Top100nl zou ik kijken weet niet hoe het daar is.

• Nu al een slotje, er zijn veel meer manieren om je website bekend te maken onder de mensheid? Zo zie ik hier nergens mond tot mond reclame en SEO? Indien slotje echt gewenst stuur even een pb.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• zou daar een straf op liggen? als mensen zomaar hun posters om reclame te make .. op borden plakken bv. in de stad enzo (van die grote advertentie borden) :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

zou daar een straf op liggen? als mensen zomaar hun posters om reclame te make .. op borden plakken bv. in de stad enzo (van die grote advertentie borden) :p

Je kan wel reclame folders uit printen en die aan huizen bezorgen in jou buurt.

Behalve bij brievenbussen waar nee nee of ja nee staat of nee ja

• niet doen 9 van de 10 komt toch in de prullenbak.

SOCIAL MEDIA

Hyves, twitter , facebook enz,

stel jij bent van plan een ipad te kopen en je site is een webshop ofzo.
    het volgende is wat je doet, je tweet:
    Maak kans op een ipad linkje rt please.

via dat linkje kom je op een pagina waar je dit script opzet
    http://www.paywithatweet.com/ of je laat ze verplicht liken
    of followen enz, je kent het wel.

vervolgens komen ze op een pagina uit waar ze een naam
    emailadres en miss woonplaats moeten achterlaten om kans te maken, niet te lang maken anders klikken mensen weg.
    (denk om je algemene voorwaarden ;) )

hebben ze alles gedaan maken ze kans op een ipad, die jij zelf wint geen hond die er ooit achterkomt en je hebt wel alvast.

Email adressen
    Plus promotie

vervolgens ga je die email adressen weer pakken om nieuwsbrieven te versturen enz beetje actief twitteren en vooral doorzetten ;D

easy game dacht ik ;D(h)
    en nou niet de moraal ridders gaan uit hangen(c), shell koopt ook mensen om in Nigeria:piraat: mag jij ook wel jezelf je eigen prijsvraag laten winnen:piraat:

Beetje creatief zijn als je weinig budget hebt(a)

• Citaat van wdka

easy game dacht ik ;D(h)
    en nou niet de moraal ridders gaan uit hangen(c), shell koopt ook mensen om in Nigeria:piraat: mag jij ook wel jezelf je eigen prijsvraag laten winnen:piraat:

Beetje creatief zijn als je weinig budget hebt(a)

Vooral niet naar deze persoon luisteren. Om heel simpel zijn argument onderuit te halen (aangezien hij een drogreden gebruikt):
    Dat iemand anders het doet betekent niet dat jij hij het ook mag doen.

Dat zij fout bezig zijn(indien dat zo is) betekent nog niet dat jij dat ook moet doen.

Als iemand anders iemand vermoord betekent nog niet dat jij dat ook mag doen.

Zoals Jipping al zei M.O.M. reclame en SEO. MOM werkt vooral goed bij websites waar wat over te praten valt. Bij Iets als een basing website kan je er niet veel aan doen behalve een goeie service te maken en mogelijk een uniek tintje/serivce. Wat dus vooral helpt is SEO ervaar ik zelf. Een zeer belangerijk iets bij SEO is het zorgen voor backlinks.

• Dit is niet legaal, zo bezeik je de mensen en kan je boete krijgen wegens spamming zonder gevraagd te hebben van wie die mail adressen zijn!..

Het is wel slim bedankt maar niet slim om te doen!

• Citaat van wdka

Wat niet weet wat niet deert:piraat:

[offtopic]
    Ik zei nog zo geen moraalridders, ouwe betweter met je drogreden.
    [/offtopic]

En van dit soort mensen gaat de wereld kapot.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!