Hallo, ik heb een probleem. Ik heb me site van me host afgehaald en op een andere host gezet. En de database gegeven heb ik ingevuld in public_html/connection en in public_html/v3/connection ,maar nu staat er nog steeds Offline wegens database fout. Wie weet wat ik over het hoofd hebt gezien of wat het probleem is. Want ik kom er even niet meer uit.
Site online zetten
-
-
-
heb je jouw sql wel geupload in phpmyadmin ?
-
Misschien verkeerde DB of URL ingevuld???
-
database gegevens zijn goed maar waar moet ik de url nakijken dan of die goed staat
-
post je config of connection eens hier maak van je gegevens een ***
-
PHP
<?php $host = "localhost"; //je host meestal gewoon localhost $user = "*****"; //je database username $pass = "*****"; //Je database wachtwoord $tablename = "*****"; //Je database naam $sitelink = "http://www.domeinnaam.nl"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! $publicidad = ""; // Aquí el code para la publicidad $elcorreo = "*****"; // Sólo la puta elite premanece. Aquí va el correo ?>
-
nu in nederlands of engels:P
-
Citaat van Daan1987PHP
<?php $host = "je host"; //je host meestal gewoon localhost $user = "*****"; //je database username $pass = "*****"; //Je database wachtwoord $tablename = "*****"; //Je database naam $sitelink = "je website adres"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! $publicidad = "reclame"; // Aqu? el code para la publicidad $elcorreo = "je e-mail"; // S?lo la puta elite premanece. Aqu? va el correo ?>
-
Wat marcofc eerder al zei, heb je wel je sql bij je nieuwe host geupload?
-
ja dat heb ik gedaan maar hij maakt geen verbinding wat ik raar vind
-
cmodden
-
wat moet ik cmodden?
-
je config ofzo!
-
het ligt toch egt aan je database anders geeft hij geen database fout aan mischien je localhost veranderen dat het aangegeven host bij je provider
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!