hoe maak ik een download pagina waarbij ze moeten bellen via mollie,
weet iemand tuts ?
gr marco
hoe maak ik een download pagina waarbij ze moeten bellen via mollie,
weet iemand tuts ?
gr marco
Onderzoek dan eerst de website van Mollie.
Je moet bijv. als je 30 producten hebt, 30 betaal 'popups' maken met verschillende prijzen en linken naar je product zodat men het via jouw website -> product zou kunnen aanschaffen.
Je kan het complexer maken. Gewoon een PHP pagina en met de Mollie API werken en vervolgens de bedragen in de database opslaan ;).
Als je dat niet hebt dan huur je iemand in of leer je een taal. Als je het geld niet hebt om iemand te huren en de zin niet hebt om een taal te leren dan is een website beheren niet voor jou weggelegd. Je moet er volledig achter staan, anders wordt het een flop.
Citaat van L.GrootAls je dat niet hebt dan huur je iemand in of leer je een taal. Als je het geld niet hebt om iemand te huren en de zin niet hebt om een taal te leren dan is een website beheren niet voor jou weggelegd. Je moet er volledig achter staan, anders wordt het een flop.
ik heb al vele site`s bekeken maar kan geen goede tuts vinden en website maken doe ik het liefst.
Een boek leert het makkelijkst en het snelst vindt ik ;). Koop gewoon een boek van bol.com en begin eruit te werken ;).
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!