straatrace

  • Ik wil liever 1tje gratis, want ik heb geen geld hiervoor over. En ik gebruik het toch alleen voor een vriend en ikzelf voor de fun

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.11 20:23:34:
    Kan iemand hem wel gratis voor mij maken met sql en al dat?


    Alvast bedankt voor degene die hem heeft/maakt (ik betaal er niks voor)

  • Citaat van Tarwewijk

    Bestaaat niet:P


    kijk eens boven je.. 8-| Bestaat Wel. ;) btw MrHoliday .. als je die straatrace van mafiaway wilt .. wrm rip je m er dan niet gwn eruit? :P en zet je m in jouw source :piraat:


    Mvg,

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Bestaat wel :)


    Download gewoon een source zou ik zeggen, daar zitten ze in, pas je het aan qua CSS en voeg je plaatjes toe!


    Of eventueel hoe h4x0r666 't zegt, pak de bron, en bouw een straat race script erin op de layout.


    Voila!

  • 1. Bron gebruiken van maffiaway is ILLEGAAL.
    2. Een straatrace script die op maffiaway lijkt valt niet te downloaden! wel natemaken. Aangezien de maffiaway straatrace VEELSTE uitgebreid is:)
    3.Die script op de 1e pagina is foc*ing bug en ook hartstikke lelijk:P.

  • @ Mrholiday Doe geen moeite en download maar niet alle sourcexD


    Ik heb het al lang geleden gedaan toen k niet scripten kon:P maar vond niets van de maffiaway race:P
    Alleen ONZIN dingetjes:)

  • Jongens, rippen is illegaal en vooral zoals h4x0r666 zegt door de bron direct over te nemen. Dus alleen legale manieren om het script te verkrijgen (eg. download hier op CP). Indien er door word gegaan met praten over rippen sluit ik dit topic.

  • Ik ga niet rippen, en er zitten overal bugs in die sources en niet zo een beetje ook. Plus sommige kan je niet eens meer downloaden.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.11 10:25:16:
    En waar kan ik die source vinden: major crime source? Want ik zoek overal maar ik kan geen download link vinden

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!