Portfolio mlormans.com

  • Beste Criminals Point leden,


    Ik ben inmiddels een tijdje bezig geweest aan mijn Portfolio.
    Eerst om zelf een design te maken, maar vervolgens heb ik toch besloten om een template van internet af te halen.


    Dit omdat ik geen Design held ben en dan ook niet tevreden was over mijn zelfgemaakte design.
    Inmiddels staat mijn portfolio alweer een tijde online en heeft het inmiddels nagenoeg alle functionaliteit die ik erin wens.


    Er zijn nog kleine systeempjes die ik moet inbouwen.
    - Zoals op de homepage, de Projecten Preview die ook echt random projecten laat zien ipv nu hardcoded te staan.
    - Een hometext die ik nog dien op te stellen.
    - En een bestanden systeem (naast het foto systeem) bij me blog.


    Verder wil ik graag nog even vermelden dat mijn eigenlijke portfolio gedeelte nog niet echt ingevuld is.
    Zo staan er bij 'Websites' pas 2 sites bij, en staat er bij 'Ontwerp' nog niets, (werkt op het zelfde systeem als websites)


    Toch zou ik jullie willen vragen om met opbouwende kritiek te komen over mijn portfolio, zodat ik in mijn zomervakantie mijn Portfolio verder kan uitwerken/verbeteren etc.


    Afkrakende reacties of reacties met de layout is lelijk zal ik niets doen, en zal ik dan ook negeren. o.a. omdat een layout mooi/lelijk vinden is een kwestie van smaak en zonder opbouwende kritiek kan ik hier niets mee.


    Dus brand los en wees verder niet te braaf, ik kan wel met wat kritiek overweg (nochtans dat denk ik :p)


    Link: http://mlormans.com


    PS. Mijn spelling is slecht dus hierover niet te veel 'klagen', het is me bekend liever fouten via PM door te geven of op een andere wijze. (ik zal hier thuis binnenkort iemand eens strikken om alles over te lezen :P)

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!