RSS.. Updates van andere websites overnemen? hoe :O

  • Kan iemand me uitleggen hoe ik updates van andere websites automatisch laat overnemen in mijn website.. zoals als er een link op een nieuws pagina komt ofsow dat ik die automatisch ook in mijn pagina krijg?? ik heb gehoord over een RSS .. ofsowiets dat datgene doet wat ik wil... maar ik weet niet precies wat het is en hoe het allemaal werkt .. als iemand hier verstand van heefd zou die het me kunnen uitleggen als die de tijd heeft? tenzij dit niet mogelijk is jammergenoeg :?:


    Mvg,:p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • sorry voor me reactie.. maar ik ben niet zn techneut daarmee.. uhm wat is feed? en heb je misschien een voorbeeldje dat ik zou kunnen gebruiken? btw wat kun je met een rss van iemand's websites?? .. kan ik daarmee de updates automatisch in mijn website laten ophale.. o.0

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!