Dutchleaders

• Beste,

Toen ik besloot om een jongeren website te lanceren had ik veel dutchleaders gekocht.
    Alleen heb ik geen tijd meer om de jongeren website te maken verkoop ik mijn dutchleaders omdat ik ze niet meer nodig heb.

Het gaat om 207.000 dutchleaders (precies)

Ik had de dutchleader gekocht voor 27 euro en verkoop ze daarom ook voor 27 euro (aangezien ik geen verlies wil).

Met andere woorden 10 cent voor 1000 dutchleaders.
    Je moet minimaal 50.000 dutchleaders kopen.

Ik accepteer alleen Wallie en IVR.

Ook meld ik alvast dat de koper eerst moet betalen daarna stuur ik de Dutchleaders op naar u dutchleader account.

Bewijs : http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=0619174657
    Met vriendelijke groet,
    Hendrik Zandweg.

• Oplichterij!
    Bewijs:
    klik op deze link: http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=0619174657 dit is zijn account.

Wel als je heel dichtbij kijkt zie dat de 8 hier en de 8 daar niet op elkaar lijken, de 0 ook niet, 7 ook niet, 9 ook niet.
    Vind het wel verdacht!
    Dus log in je account op DL zelf en onderzoek dit. Je zal wel zien dat dit gefotoshoped is ;)
    Ik ben 99% zeker! De nummers lijken niet op elkaar!
    Wie kan het bevestingen?
    TIP: kijk goed op de 7 op dutchleader is het 'smooth' en op zijn foto zie je de pixeltjes.
    MVG.

• legendd je kan toch met teamviewer meekijken, bij de koop?

Ik heb wel interesse, wanneer je bereid bent eerst over te steken.

Toegevoegd:
    Legendd kan wel gelijk hebben want de uiteinde van de 2 (onderkant) heeft op dl een extra vorm. Terwijl op de foto een rechte lijn te zien is.. (weet niet zeker of het klopt)

• Dit is bewerkt met PS..
    Zie je wel duidelijk..
    Kijk ook eens naar het lettertype is ook anders.. Op DL is die vetgedrukt, op de foto niet..
    En op DL, waar je uitnodigigen staan heb je meer plaats tussen Uitnodigingen en getal van hoeveel, hier het geval van 7..
    Hier plakt die zowat op Uitnodigingen.. Op DL heb je zo een cm op 2 plaats..
    Dusjah ben 100% zeker oplichterij ook..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!