berichtenbalk gezocht voor maffiaspel
berichtebalk
- gofie
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Graag wat meer info.
Welk script gebruik je, budget, exacte wensen? -
ik gebruik legale script van maffiaplace ik wil gwn een berichtenbalk bij inlogen dat mensen kunnen praten
-
Wat is je budget?
-
Dus een soort van chat, als ik het goed begrijp?
-
ja zoiets wat streetgun heeft
-
<marquee></maquee> daarmee laat je iets lopen, dan maak je een loop die de dingen ophaald..
dus:
PHP<?php $query = mysql_query("SELECT * FROM berichtenbalk ORDER BY id DESC LIMIT 0,30"); echo '<marquee>'; while($res = mysql_fetch_assoc($query)) { echo $res['username'].': '. $res['bericht']; } echo '</marquee>'; ?>
Dit is gewoon even simpel gemaakt om te laten zien hoe je het zou kunnen doen.
-
Luc,
Marquee is wel outdated en volgens mij niet werkend op alle browsers. Ik raad je jQuery aan en danwel met deze package: http://jscroller.markusbordihn.de/.
gofie, met de PHP van Luc en deze jQuery package moet het je lukken. Succes ermee. -
lgroot link werkt niet
-
Bij mij werkt de link wel?
-
Dit kan je niet maken! Iedereen doet hier zijn best om je te helpen en jij kan niet eens op Google even zoeken op de term "berichtenbalk?" Kom op zeg!
Je kan op z'n minst iets meer info geven over hoe en wat je precies wilt. Je geeft geen antwoord op vragen die mensen stellen om je nota bene te helpen?!
Ik weet dat het niveau bij vele hier niet heel hoog ligt, maar dit slaat echt alles!
Leer eerst eens een fatsoenlijk topic te maken. Verder voor andere leden zou ik ook hier niet erg op in gaan. Wat heeft het voor zin om iemand te helpen die het zelf niet wilt?
-
Heey nillas ga jij eens wat anders doen of zo inplaats.ander mensen afkraken heb je niks beters te doen. Er zijn ook mensen die wel meedere sites hebben net.zo als ik en die ook mee verder.moet gaan dus beter ga even normaal doen en reageer niet op dit soort.topic.met je waardeloos andwoord.
-
Citaat van gofie
Heey nillas ga jij eens wat anders doen of zo inplaats.ander mensen afkraken heb je niks beters te doen. Er zijn ook mensen die wel meedere sites hebben net.zo als ik en die ook mee verder.moet gaan dus beter ga even normaal doen en reageer niet op dit soort.topic.met je waardeloos andwoord.
[offtopic]En dat noem jij correct Nederlands?[/offtopic]
Heb je een budget hiervoor?
-
Ja dat heb ik ligt er aan wat je er voor wil hebben
-
Wat maakt het uit dat je meerdere sites hebt? En ik sta denk ik best wel in mijn recht als ik je afkraak. Maar ik zal het hierbij laten want ik kan dit niet serieus nemen.
Als je over een paar jaar naar de brugklas gaat en wat fatsoenlijke Nederlandse grammatica hebt geleerd, ga ik wel weer met je in discussie.BTW: Report!
-
Hahaha wat denk je nou dat ik 15 ben of zo ik lach me rot.man ik ben ouder dan jij denkt vriend op school zit ik niet meer das heel jmmer niet.ga jij eerst ff je eigen dingen regelen en laat mij met rust
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!