Promotor gezocht

• Beste cpers,

Voor mijn webhosting bedrijf ben ik opzoek naar mensen die mijn webhosting pakketten willen aanbieden.

Per verkochte webhosting pakket krijg je een bepaald bedrag.

Bijvoorbeeld voor Webhosting Smal krijg je all € 5,00, voor een webhosting medium krijg je all € 10,00 en zo verder.

Ik ben alleen opzoek naar mensen die de webhosting en reseller willen promoten.

Interesse? pb me of zet hier een bericht neer in het topic.

Met vriendelijke groet,

Willem.

Hier een overzicht:

Shared Small

Vergoeding: € 5,00

Shared Medium

Vergoeding: € 10,00

Shared Ultimate

Vergoeding: € 15,00

Reseller Small

Vergoeding: € 20,00

Reseller Medium

Vergoeding: € 25,00

Reseller Ultimate

Vergoeding: € 30,00

Let op: Vergoedingen worden pas uitgekeerd als de persoon betaald heeft. Tevens een akkoord tijd van 10 dagen.

Reden van akkoord tijd is wegens de heroepingsrecht.

Elke 2 weken een credit nota binnen 7 dagen na ontvangst wordt het bedrag over gemaakt.

Toestemming van R-Mijnten

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil nog even ter informatie zeggen dat je de credit nota thuis krijgt gestuurd en in je e-mail box.

Waarom thuis? Dit omdat er op dit moment zich problemen vinden bij hotmail. E-mails vanuit hotmail adressen wordt niet door iedereen ontvangen bij e-mailadressen met @domain.nl.

• Ben ook wel geïnteresseerd enkel, u zegt: "Elke 2 weken een credit nota binnen 7 dagen na ontvangst wordt het bedrag over gemaakt".

Ten eerste een credit nota wordt opgesteld als de klant de goederen niet goed vind en zijn/haar geld terug wilt. Bedoelt u dit hiermee of wou u factuur zeggen? Want er is een (groot) verschil.

MVG.

• Credit nota kan je op veel verschillende manieren opvatten.

Echter werkt elk bedrijf met credit nota's.

De promoter leveren een dienst aan mijn en ik betaal die dienst uit.

Dit kan je ook onder een credit nota zien.

Vanaf nu dan ook geen gevraag over credit nota's, je weet zelf als je goed nadenkt wat ik hiermee bedoel en vind het dus dan ook een .... vraag naar mijn weten.

@Iedereen:

Volgende gegevens:

Naam+achternaam
    Adres+huisnr
    Postcode+woonplaats

Daar wordt in de eerste instantie de creditnota toegezonden

Tevens e-mail erbij vermelden als je niet wil dat de credit nota thuis gestuurd wordt.

Tevens dien je je rekeningnummer en tenaamstelling te mailen om het geld naar uit te keren.

Indien paypal je paypal adres.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.11 09:56:36:
    Graag wil ik nog wel even melden dat als je het per post wilt ontvangen dat alleen nederland en belgie per post kunnen verzonden worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!