Twitter Score Check

• Beste Criminalspoint,

Ik heb hier een Twitter Score script kan je je twitter ID invullen en kijken wat jou score is.
    Maar ik wil hem dat hij elke 24 uur automatisch checkt wat de score is dat hij up-to-date blijft.
    Kan iemand mij daarbij helpen?
    Script: http://www.onlinestereo.org/ma/twitterscore.php

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van stan

Je geeft toch dan jou script als pad op bij de cronjobs?

Maar enigste waar hij weer de scores veranderd is als je de Twitter ID opnieuw invoerd.
    En dat moet hij automatisch pakken uit de database en zelf doen om de 24 uur.

• Wat je moet doen:
    Ik neem aan dat je het opslaat in de database, je voert dan gewoon jouw script uit (exclusief outputs dus echt uitgekleed) in een while loop voor alle users. Enig nadeel is dan dat je een hoge executietijd hebt.. Wat je ook kan doen is de boel splitsen. Dan doe je bijvoorbeeld eerst 0-50 users, 5 minuten later doe je 50-100 users, weer 5 minuten laten doe je 100-150 users etc. Succes ermee ;).

• Citaat van L.Groot

Wat je moet doen:
    Ik neem aan dat je het opslaat in de database, je voert dan gewoon jouw script uit (exclusief outputs dus echt uitgekleed) in een while loop voor alle users. Enig nadeel is dan dat je een hoge executietijd hebt.. Wat je ook kan doen is de boel splitsen. Dan doe je bijvoorbeeld eerst 0-50 users, 5 minuten later doe je 50-100 users, weer 5 minuten laten doe je 100-150 users etc. Succes ermee ;).

Dan zeg je wat! XD:<

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!