Eerste layout

• Beste,

Dit is mijn eerste layout, ik ken nog totaal niets van photoshop buiten 1 les die ik gekregen heb van Ismail123. Die heb ik dan ook verwerkt in mijn layout (Background - paper)

Voor de klikkers!

Ik wil graag zoveel mogelijk kritiek goed of slecht maakt me niet, ik weet dat het niet een top layout is en dat was ook niet de bedoeling. ik wil gewoon weten hoever ik sta.

Alvast bedankt,
    Joyeria

• Ik vind het er nog amateuristisch uitzien.

Kijk eens naar kleurenschema's. Ik vind de kleuren namelijk niet allemaal zo bij elkaar passen. Wat ik tegenwoordig ook merk is dat er veel gebruik wordt gemaakt van gradients. Soepele overgangen en kleine effecten. Het ziet er nu erg standaard uit en erg strak. Te strak. Probeer ook meer gebruik te maken van verscheidene kleuren.

• Ik geef je een 4/10

Ik vind de kleuren niet bij elkaar passen.

Linker menu's aangekocht, statistieken etcetera die menu's zijn zeker goed gemaakt vooral voor een beginner.

Navigatie menu boven vind ik lelijk, maar ok je begint pas.

Header kon je toch wel wat meer opvullen.

==

Maar je doet het zeker goed vooral omdat je maar 1e les hebt gevolgd!

• Bedankt, ja hij is nog niet tip top af en ik zal zeker iets met deze tips doen! De eerste les was niet echt een layout maken :) Het was meer dat papier dat de 1ste les. Voor de rest heb ik zelf geexperimenteerd en dit kwam eruit..

• @Malik
    was inderdaad een topic die ik daar heb gestart.
    Ik dacht dat ze me daar toen goed advies konden geven.

@Joyeria
    De achtergrond was gewoon een begin les(getting started).
    Hierna wou ik je echt informatieve lessen geven over vormgeving, kleur en opbouw maar daar zijn we nog niet aan toegekomen.

Maar de layout ziet er goed uit voor een beginner.
    Wel iets te beginnerig :P.

In de komende weken (als mijn internet het gewoon doet)
    Krijg je echt lessen waaraan je veel zult hebben.
    En het resultaat weer op criminalspoint zetten, waardoor je inziet hoe je bent gevorderd en waaraan je nog kan werken(waarmee ik je dan weer help)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!