Moderator gezocht

  • Of je bent blind, of je kan niet lezen.. Even een aantal puntjes:
    #1 Je hebt géén toestemming van een Crewlid om een Mod gezocht topic aan te maken..
    #2 Verdiensten?
    #3 (UNIEKE) Bezoekers per maand?
    #4 Wat houd de functie in?
    #5 Contract gebonden of vrijwillig?
    #6 Voorwaarden?
    #7 VERBETER JE TOPIC je komt zo snel, liever weinig hoeven te typen en misschien wel niet al te slim persoon..
    #8 Toon dan aan of het niet illegaal is?

  • De website linkt alleen door naar websites als rapidshare.com, megaupload.com, megashare(s), mega, dailymotion.com, myspace.com, ouou.com, stage6.com, tudou.com, veoh.com, youku.com, youtube.com en andere ... Er word niks gehost op de website .. zelf wij zijn iet aansprankelijk voor de inhoud van de gelinkte website. Het wrod slechts geïndexeerd, zoals hoe Google werkt.
    Deze plaats indexeert slechts van andere sites' inhoud. De ontvangende server of de beheerder kan niet voor de inhoud van om het even welke verbonden plaatsen of om het even welke verbinding in een verbonden plaats, of veranderingen/updates aan dergelijke plaatsen verantwoordelijk worden gehouden.

  • En daar hebben we nog niet veel mee.

    #1 Je hebt géén toestemming van een Crewlid om een Mod gezocht topic aan te maken..
    #2 Verdiensten?
    #3 (UNIEKE) Bezoekers per maand?
    #4 Wat houd de functie in?
    #5 Contract gebonden of vrijwillig?
    #7 VERBETER JE TOPIC je komt zo snel, liever weinig hoeven te typen en misschien wel niet al te slim persoon..

    Hoe staat het daarmee?

  • Ik citeer even uit het eerder gesloten topic van jou, waarin je ook om moderators vraagt..
    --
    En @ TS: kom niet met de smoes: het is niet illegaal want het zijn enkel links. Linken naar illegale content is ook illegaal, aangezien je weet dat het naar illegale content leidt. Je bent bewust bezig met het verspreiden van illegale software, films, muziek etcetera.
    --
    Zo duidelijk? En geloof me, ik heb er wel degelijk verstand. Vraag anders wat informatie bij BREIN, kunnen ze je gelijk een onthoudingsverklaring plus flinke boete toesturen.


    Misschien ook leuk om de reactie en reden van sluiting van je vorige topic, geschreven door Anton/AB, even hier te plaatsen:
    --
    Dit is meer een spam topic. Ik zie op chill-media.eu enkel advertenties staan. Verder vermeld je wel erg weinig informatie in je openingspost Chill-Media. Lees de regels nogmaals door.
    --
    Heb je blijkbaar niets van geleerd.

  • Slotje


    Oja, en @ de dames hier boven:
    Report het topic de volgende keer.


    "Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt door het topic te rapporteren. Gedraag je dus niet als een crewlid, dit levert alleen maar offtopic reacties op!"


    zie: regels :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!