Beste CP'ers
Voor een nieuwe advertentiecampagne ben ik opzoek naar veel dutchleaders. Ik heb budget voor 200.000+ punten, wat omgerekend meer dan 20 euro is.
First come, first serve!
Betaling geschied via overschrijving. 50% vooraf, 50% achteraf.
Beste CP'ers
Voor een nieuwe advertentiecampagne ben ik opzoek naar veel dutchleaders. Ik heb budget voor 200.000+ punten, wat omgerekend meer dan 20 euro is.
First come, first serve!
Betaling geschied via overschrijving. 50% vooraf, 50% achteraf.
Geholpen door A.Bijlsma, die helaas mijn dutchleaders na betaling niet wil leveren. Van een oud moderator zou je toch meer verwachten...
:slotje: al wachtende op zijn verdere antwoord.
ik hoop dat alles verder goed wordt afgehandeld!
Helaas niet, heb hem gisteren zijn gevraagde wallie kaart gegeven, toen gaf hij al geen dls. Nu wou die eerst eens 10 euro voordat hij leverde. BELACHELIJK
even gewoon puur uit interesse, waarom zou men nog DL's willen kopen ? gezien er andere en vaak betere manieren zijn om een site onder de aandacht c.q. te promoten.
Begrijp me niet verkeerd, wil gewoon de beweegredenen weten...
De website die ik wil promoten is vooral gericht aan jongeren, het betreft hier UnlockWeb, een website waar je Iphone, PDA en GSM kan laten unlocken. Vrijwel het gehele netwerk van Dutchleader is afgesteld op Jongeren websites zoals maffia games e.d. Vandaar die keuze.
Mocht je tevens ook nog andere voorstellen hebben hoor ik het zeer graag. Adwords is met 0,30 cent per click niet haalbraar. Voor elke 5 euro die je uitgeeft krijg je 4,70 terug.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!