Bug lijst

  • Beste leden van de CP,
    Ik ben weer begonner met een project en ik ga de banditi source gebruiken. Mijn vraag aan jullie is: Kunnen jullie mij de bugs in de source aanwijzen want, Ik ken wel een paar bugs maar misschien zijn er meer waarvan ik niet af weet.
    Met Vriendelijke Groeten,


    Bazzinge

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • + / - bug bij bank / drugs
    f5 bug in het forum


    verder weet ik ze nie ben al een lange tijd niet meer met banditi bezig geweest:)

  • 1. Bij de Bank, kluis en de Zwitserse rekening, doneren in de familie, bij de familie bank en de familie shop kun je de +- bug gebruiken. Bij de dodenlijst kan je als het goed is ook de +- bug gebruiken.


    2. Je kan een familie geen naam geven (spatie drukken en dan aanmaken)


    3. Als een speler dood is, kun je hem blijven aanvallen. (Je zou dus een check kunnen doen dat als hij dood is dat je hem dan niet meer kunt aanvallen). Hierbij krijgt hij per aanval 1 vermoord lid erbij. Een dood lid dus 10x aanvallen en je hebt er alweer 10 vermoorde leden bij.


    4. Mocht ik me vergissen, corrigeer me dan: Leden die zich hebben aangemeld kunnen nog wel eens automatisch geaccepteerd worden in de familie. Of als dit niet het geval is, mensen die op de wachtlijst staan kunnen profiteren van jouw familie power aankopen. Dus als je je in de familie aanmeldt, de familie familie power koopt, dat jij dan ook power krijgt. Ook al sta je op de wachtlijst.


    Zijn er nog meer? :P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!