Beste cpers
Zoals jullie miss wel gezien hebben ben ik pas begonnen met photoshop.
Ik heb zojuist me 2de layout af gekregen en ik hoop dat jullie hem willen rate / tips geven
Beste cpers
Zoals jullie miss wel gezien hebben ben ik pas begonnen met photoshop.
Ik heb zojuist me 2de layout af gekregen en ik hoop dat jullie hem willen rate / tips geven
Cijver: 17 / 19
Tips:
Pluspunten:mooie kleurenkeuze en nice indeling
Min punten: de blauwachtige kleur die de menu optie selecteerd zou ik licht grijs fzo maken
Meer info?: *indien van toepassing*
mooi bezig jonge, doe zo verder !
thnx thnx :$:$
k ga zoiezo verder tutorials bekijken en kloten met photoshop
Cijfer: Welverdiend 6 / 10
Tips: Minder tekst gebruiken
Pluspunten: Mooi geordend
Min punten: Zoals ik al zei minder tekst, probeer je tekst telkens kleiner te maken, als ik op een website ga zien, zit ik in geen enkel geval al die tekst te lezen, lijkt op een licentieovereenkomst
>> Overzichtelijker dus
Met vriendelijke groeten.
@ legendd thnx:)
het gedeelte van more
moest eigenlijk in meerdere delen maar had daar geen zin in dus dacht doe het maar zo:$:)
cijfer: 7/10
tips: Probeer minder tekst te gebruiken. Afbeeldingen zegen soms zoveel meer.
Plus: Mooi als je nog niet lang met PS bezig bent. Mooi ordening.
Min: Extra menu is echt wel veel te groot. Probeer dit op te delen in meerdere menu's
@ thexerox ik ben het met je eens maar had niet zo 1, 2, 3 een idee wat voor plaatjes ik er bij nodig had:)
Voor je 2e layout vind ik het heel netjes ! Je moet alleen de tekst opmaak verbeteren bijv. de kleinere letters op none zetten , en dan 11 of 12 pt
Gr
ik zal der naar kijken als ik ergens niet uit kom spreek ik je wel aan hehe:p
Cijver: 7 / 10
Tips: Probeer je uitlijning van teksten gelijk onder elkaar te houden (Het laatste nieuws + nieuws oa.)
Pluspunten: Netjes voor een 2e layout
Min punten: Kleurstelling te donker
Meer info?: *indien van toepassing*
Ik weet niet wie het zei, maar ik zou inderdaad ook minder tekst gebruiken, je verdrinkt op deze manier in de grote hoeveelheid tekst.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!