Een site openen

• Beste dames en heren,

Ik ben bezig om gebruik te kunnen maken van mijn domein : chilplek.nl

Alleen weet ik niet wat ik er het beste van kan maken? Geen criminals aub.

Ik dacht aan iets als webforum, waar je ook bestanden kunt downloaden, discussieren over verschillende onderwerpen, en ook profielen hebt om elkaar berichten etc te kunnen versturen.

Ook zou het leuk zijn als er bijvoorbeeld extra opties bij zitten.

Alleen ben ik zelf geen goeie scripter of iets, dus vroeg ik me af of er zo'n dergelijke source bestaat? Of misschien heeft er iemand zelfs eentje in de aanbieding?

Ik hoor het graag en wacht op een reactie./

Met vriendelijke groeten!!!

PS: Alvast bedankt jongens!

• Citaat van Sourceshop

Een site zoals cp, maar dan gewoon chilforum met gewoon gepraat.

Webscripter of webfanaat source is ideaal

Webscripter en Webfanaat zijn zwaar gebugged, die zou ik niet nemen. Kan je beter nog voor de PcExperience gaan. Of crime-scripter source.

• Citaat van Nillas

Webscripter en Webfanaat zijn zwaar gebugged, die zou ik niet nemen. Kan je beter nog voor de PcExperience gaan. Of crime-scripter source.

Lol je moet zelf scripten man als je een clone van een clone ga maken waar er al 10000 van bestaan zal je website nooit een succes worden.

want waarom naar een clone als je ook op het origineel kan? (c)

• [offtopic] eeyk:

Citaat

Alleen ben ik zelf geen goeie scripter of iets, dus vroeg ik me af of er zo'n dergelijke source bestaat? Of misschien heeft er iemand zelfs eentje in de aanbieding?

Hij is zelf niet zo goed in scripten, als hij een unieke wil kopen zal hij een goei budget moeten hebben.[/offtopic]

erduran:

Kijk even op sitedeals, staan daar mooie zaken bij scripts of websites te koop

• ook altijd zien, dat je geen dingen te downloaden zet die officieel niet mogen worden gedownload voor niks, bv liedjes ofzo, kan je extreem zware boetes en straffen voor krijge, informeer uyzelf wel zeer voldoende als je met dit soort dingen gaat beginnen, en zorg voor een goede organisatie ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!