vraag layout

• ik heb een vraagje ik zit zelf te denken om eigen layouts te maken maar

paar vraagjes welke programma gebruiken jullie daar voor en die plaatsjes waar halen jullie dat weg hoop uitleg en de tutriol waar dat staat

Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil het je wel uitleggen maar de mijne word hem niet?

Design nodig? PM ME!
    --
    Goedkope slicer nodig? PM ME!
    In begrepen: HTML + CSS + .PSD + .PNG
    Tijd: Meestal binnen 2/3 dagen!
    Prijs: 30+-

• Haha ja zakelijk over kom ik wel als je eigen zaak hebt dus zakelijk ben ik wel maar kom omdat ik op me rot htc zit en die niet altijd wil wat ik wil

Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

• zwpgangster,

Het is bewezen dat PhotoShop is voor pictures etc.
    Fireworks is meer voor webdesign gebaseerd dus dat raad ik je aan.

Design nodig? PM ME!
    --
    Goedkope slicer nodig? PM ME!
    In begrepen: HTML + CSS + .PSD + .PNG
    Tijd: Meestal binnen 2/3 dagen!
    Prijs: 30+-

• @ mavalier,

Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Elke (professionele) webdesigner werkt met Photoshop.

Daarbij zwpgangster, ik heb het ook gekocht en heb er geen E 3.500 voor betaald maar ongeveer E 450. Met Photoshop moet je gewoon slim zijn, want je kan het soms kopen met flinke korting. En als je even oefent heb je het geld er zo weer uit en ben je ook nog legaal bezig.

Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

• Citaat van L.Groot

1) Denk aan interpunctie, vooral spellingsfouten ^o). "plaatsjes" je bedoeld "plaatjes" waarschijnlijk. "tutriol" je bedoeld waarschijnlijk "tutorial". Let hier op want je komt bepaald niet zakelijk over.
    2) Koop Adobe® PhotoShop (of download het) en kijk tutorials op YouTube of van die community websites van Adobe® Photoshop. Zoals: http://www.photoshop-tutorials.nl/.

Die link van http://www.photoshop-tutorials.nl/ daar ziet een trojan in!!

• Persoonlijk vind ik het beste om te gebruiken Adobe Illustrator omdat dit programma vectoren ipv pixels/bitmaps ondersteund het enige nadeel is is dat je er goed mee moet leren werken want de fx-effecten zijn heel minimaal dus een groot deel moet je zelf maken met maskers etc.

• Citaat van michaelbeers

Persoonlijk vind ik het beste om te gebruiken Adobe Illustrator omdat dit programma vectoren ipv pixels/bitmaps ondersteund het enige nadeel is is dat je er goed mee moet leren werken want de fx-effecten zijn heel minimaal dus een groot deel moet je zelf maken met maskers etc.

Ik raad ten zeerste af om Illustrator te gebruiken voor webdesign. Waarom? Het zal het slicen er zeker niet makkelijker op maken en weinig slicers ondersteunen zo iets. Er hebben meer mensen Photoshop dan Illustrator. Verder hoeft een website niet oneindig vergroot te worden en kan je bepaalde effecten niet maken in illustrator.

Over Fireworks weet ik niet veel en zal ik dus ook niet veel kunnen vertellen. Echter van wat ik zover heb gelezen en begrepen op het internet vinden webdesigners Fireworks fijner dan Photoshop.

• Citaat van BrokenTrack

Ik raad ten zeerste af om Illustrator te gebruiken voor webdesign. Waarom? Het zal het slicen er zeker niet makkelijker op maken en weinig slicers ondersteunen zo iets. Er hebben meer mensen Photoshop dan Illustrator. Verder hoeft een website niet oneindig vergroot te worden en kan je bepaalde effecten niet maken in illustrator.

Over Fireworks weet ik niet veel en zal ik dus ook niet veel kunnen vertellen. Echter van wat ik zover heb gelezen en begrepen op het internet vinden webdesigners Fireworks fijner dan Photoshop.

Beste,

Ik zou toch ook mijn mening willen geven tussen het verschil fireworks - photoshop

Volgens mij hangt het grotendeels af welk programma je het eerste hebt leren kennen, dit vind je automatisch gemakkelijker dan het andere.

Maar volgens mij is fireworks beter i.v.m. webdesign en is photoshop beter voor alle overige dingen buiten logo's maken, want dat is met illustrator.

Mvg,
    Brent

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!