Hallo iedereen,
Wat vinden jullie van www.maffiatown.nl? Dan gaat het in eerste instantie om de lay-out omdat het script op dit moment nog PWYL is wat we langzaam aan het uitbreiden zijn.
Groeten,
GijsB
Hallo iedereen,
Wat vinden jullie van www.maffiatown.nl? Dan gaat het in eerste instantie om de lay-out omdat het script op dit moment nog PWYL is wat we langzaam aan het uitbreiden zijn.
Groeten,
GijsB
Is er een demo-account aanwezig ?
Inlognaam: Voorbeeld
Wachtwoord: voorbeeld
Vind de site wel mooi :).a
Zit er geen htacces meer in ? Vroeger toen ik het pwyl nog in bezit had toen hadden we hier een htaccess bij gemaakt en deze werd dan ook gebruikt door andere sites.
Er zat wel een .htaccess bij, die heeft goed gewerkt een hele tijd. Maar mijn host heeft laatst wat updates uitgevoerd, en sindsdien doet die htaccess het niet meer goed, ook op andere hosts getest, daar deed hij het ook niet goed dus hebben we hem er maar uitgehaald.
Wellicht handit je inlog en registratie velden doormiddel van javascript te doen.
Nu moet je alles eerst weghalen voordat je pas in kan loggen en zou leuker zijn dat als je er op klikt dat de tekst dan gelijk verdwijnt.
Perfecte layout!
Ik vind deze layout niet opvallen als je kijkt naar de 1000en crime spellen die er zijn met hun layouts!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!