Nog even de brief helemaal doornemen zodat ik de basis snel heb staan, daarna richting school!

CSE @ CP
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Op weg naar engelse examen wens me succes!
-
Succes ! Ik wacht nog een paar jaartjes
-
@kurene ben weer terug ging toppie
-
Ik heb exclusief brief een 5,5 met de minimale normering. Met brief van ongeveer 10 punten erbij (max 13) heb ik een 7,5 bij minimale normering. Brief ging me goed af dus ik heb denk ik wel 10 punten.
Ook ik ben zowieso over naar Havo. Toch heb ik Wiskunde B vandaag afgezegd door het feit dat ik de kans op niet slagen op Havo niet wil nemen. Daarnaast alle HBO opleidingen die me wat lijken verplichten Wiskunde A dus waarom zou ik moeilijk doen, het staat alleen mooi op je CV maar om daar een fail voor te riskeren..
-
wie vond engels moeilijk?
Als je engels heel moeilijk vindt kan je maar beter stoppen met ict -
Vond het meevallen, heb 32 punten in totaal inclusief brief, dat komt neer op een 6,5 met een normering van 0,0. Denk wel dat ik rond de 7 ga zitten. Paar teksten waren erg moeilijk, anderen vielen mee.
Ook voor mij: 100% HAVO.
-
Heb je weleens in havo boeken gesnuffeld?
het verschil tussen vmbo-tl en havo is groot.
meerdere mensen die vanaf vmbo naar havo gaan halen het niet. -
Op HAVO moet ik wat gaan doen, heb wel eens in de 3HAVO boeken gekeken, dat is net iets minder dan 4T, wel bijna gelijk. Op VMBO-T heb ik nauwelijks in het boek gekeken, 1,5 uurtje voor een geschiedenis examen leren was ook voldoende.. rond de 7,5-8. :]
Als ik daar dus het werk serieus maak, goed oplet in de les en thuis wat doe dan moet het lukken! -
-
@Lars
Dan zijn ze wel slim
maarja wat ik zeg is subjectief en heb het via via gehoord:P
dus weet niet wat het echt is. -
Haha, over 45 min op de fiets naar aardrijkskunde. Nu nog mooi even leren.
-
-
Bedankt nog, het ging wel goed denk ik.
-
ik rond examens morgen af (nask1)
-
Ik heb lekker zomervakantie :p.
De rest die nog examens heeft, succes en denk nog niet aan de zomervakantie maar denk dat je nog volop school hebt. Anders denk je overal te makkelijk over.
-
Voor aardrijkskunde heb ik zonder normering een 6,6.. ben toch best geschrokken dat ik voor dingen niet goed heb gelezen en sommige goed gekeurde antwoorden sloegen totaal nergens op. Achja, de HAVO is binnen, volgend jaar 4HAVO.. nu mooi vakantie vieren!
Voor iedereen die verder nog examens heeft, ook namens mij succes!
-
Heeft iemand van jullie nask1?
Ik snap opdrachten 3,5,15,20 niet.
-
even wachten malik even uitleg schrijven:P
laden... -
Bedankt ismail, antwoorden kom ik wel uit alleen formule gebruik ik niet.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!