Je maakt winst, dus heb een kvk en btw nummer nodig.
Website beginnen
-
-
-
-
Nee maar je verleent diensten waarmee vermoedelijk winst word gemaakt.
Het valt onder webwinkel dus lees dit eens: http://www.kvk.nl/ondernemen/b…tarten-met-een-webwinkel/
-
Citaat van jgdonleach
Nee maar je verleent diensten waarmee vermoedelijk winst word gemaakt.
Het valt onder webwinkel dus lees dit eens: http://www.kvk.nl/ondernemen/b…tarten-met-een-webwinkel/
Het is dus geen webwinkel... Er wordt niks verkocht op R4 zijn site. -
Citaat van BrokenTrack
Het is dus geen webwinkel... Er wordt niks verkocht op R4 zijn site.CitaatIk ga binnenkort een nieuwe website beginnen met elektronica dingen erop (zoals mediamarkt.
Dit betekend dus een webshop volgensmij. Wel producten van iemand anders maar er worden producten aangeboden op de website. -
Citaat van jgdonleach
Dit betekend dus een webshop volgensmij. Wel producten van iemand anders maar er worden producten aangeboden op de website.CitaatNu wou ik een website maken met dus die spullen erop en als je op kopen drukt dat je dan naar de affiliate gaat, ik heb dit gehoord dat mensen dit deden met andere soorten
Oftewel hij verkoopt niks. Als hij niks verkoopt, hoe kan het een webwinkel zijn?Het is handig om het hele verhaal te lezen. Want als je enkel jouw deel leest heb je gelijk. Echter daaronder, dat wat ik quote, maakt van jouw quote weer iets heel anders
-
Ja maar een website waar producten via affliate worden verkocht is ook een webwinkel. Als je het niet zeker weet dan moet je kvk maar bellen je hebt een kvk nodig.
-
Citaat van jgdonleach
Ja maar een website waar producten via affliate worden verkocht is ook een webwinkel. Als je het niet zeker weet dan moet je kvk maar bellen je hebt een kvk nodig.
Wat wordt er dan verkocht in deze "webwinkel"?
Moet de bezoeker betalen voor de linkjes?Nee, ze worden doorgelinkt naar een webwinkel
-
Geen ondernemer= geen kvk.
Niks verkopen = geen ondernemer.
iets verkopen = welondernemer.oftewel::P
if(verkopen == TRUE)
{
kvk nodig
} -
-
huh,
de 1 zegt van niet en de 1 van wel..
wat is het nu -
-
Ik bel wel effe....
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!