YourCrime nieuw
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
in de games werkt inloggen met janrain module niet lekker.
kan je na de registratie er niet voor zorgen dat automatisch inlogt -
Er werd weer heel wat verbeterd, dankzij jullie advies:
- Rustige achtergrond
- Inloggen op de games werd verbeterd, sociale login halen we vermoedelijk weg om later op een nettere manier erin te zetten
- Paginatie op de referenties
- Demo knop op de homepage restyle gegeven
- Taalkeuze forceren op onbestaande taal geblokkeerd
- Heel wat achterligende optimalisaties (bv bij resetten van opties, dat je meteen met 1 klik alles kan resetten)Ik ga nu terug door al jullie reacties om te kijken wat we nog kunnen verbeteren (bv registreren).
Verder nog suggesties?
-
-
Citaat van habib10
K.Rens betere layouts
Ik zou zo niet durven te zeggen dat er aan gewerkt wordt,
maar dat is een punt wat wij zelf ook al hadden besloten,
Het enigste probleem is dat dat geen punt is wat je in 2,5 dag aangepakt hebt.Maar goede/mooie (en als het kan goedkoop) designs mogen altijd worden aangedragen.
En dan zal er vervolgens door ons gekeken worden of hij gekocht & ingebouwd wordt. -
K.Rens yourcrime's layout lijkt verdacht veel op http://i31.servimg.com/u/f31/13/41/81/58/duobux10.jpg
uitleg graag!
-
-
Zoals de meeste hier boven mij al zeiden, nieuwe layouts.
Als ik kijk naar de website layout, krijg ik geen vertrouwen dat ik hier een mooie game kan gaan maken.
Het ziet er allemaal ouderwets uit, je moet meer style erin gaan brengen.Investeer in wat nieuwe layouts, de opties verder zijn allemaal top!
Denk als je wat profesionele layout(s) hebt dat je heel wat verder komt.Die talenpaketten vind ik wel heel ver gaan, 1 taal is eerst wel genoeg, probeer eerst is in nederland/belgie bekend te worden en ga dan verder naar europa.
-
Waar is de link van habib10 heen?
Ik heb hem gevonden: http://i31.servimg.com/u/f31/13/41/81/58/duobux10.jpgUitleg is wel op zijn plaats.
-
-
Wat is er mis met het kopen van een design?
Jullie hadden nu toch echt niet verwacht dat ik zelf iets ga designen?
Trouwens: scriptmafia doet niets anders dan designs stelen en namaken...Wat mij betreft helemaal geen fail, wij kopen gewoon een goed design ervoor.
Ik ben een econoom en scripter, geen designer...
-
-
Gekocht natuurlijk!!!
-
views: 8023date: 29 August 2010 posted by: lufix
Hij is bijna een jaar geleden al gepost op scriptmafia.org ik denk eerder dat u hem heeft gedownload?
Link: http://scriptmafia.org/cms/241…paid-to-click-system.html
[offtopic]Eigenlijk kunnen mensen gewoon de bron code van yourcrime.net afhalen en deze voor zich zelf gebruiken.
[/offtopic]
-
Nee, ik heb hem gekocht, officieel van de originele maker!
Ik heb psd files, icons, gesliced en al!Verder heb ik nu bijna 400 euro geinvesteerd in YourCrime en zullen de investeringen alleen maar blijven oplopen de komende maanden.
Terug goede feedback aub.
Hoe krijgen we de site beter.Bedankt.
-
-
Een kleine bug, als ik op talen klik en ik klik op nederlands blijft ie hangen op België:S
-
Helpdesk is in het engels terwijl de taal op België staat Bug?
-
Citaat van F.Ajeti
Helpdesk is in het engels terwijl de taal op België staat Bug?
Moet nog vertaald worden
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!