Graag jullie mening.
Heeft het nog zin om een maffia game te maken aangezien er zoveel spellen zijn. En de spellen die er zijn daar zijn amper leden online. Ik zou graag een goed lopend spel willen zoals Maffiazi toen der tijd. Maar mijn vraag is, heeft het nog zin. Of zit er gewoon de sleur in? Graag jullie mening.
Mvg. macgyver.(h)
Maffia game
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik ben bezig met Maffiaface, Maar ik ben een Realist en ga dus voor mooie unieke opties. en Unieke speelervaring!
-
Het heeft al nut als je het thema mafia omzet in iets anders.
Ikzelf ben bezig meet een Text based game met een ander thema. Daarbij zullen onder andere javascript game elementen in terug komen. Mogelijk ga ik ook nog flash spellen maken.
Dat zijn de manieren om iedergeval jezelf te onderscheiden van die mafia spellen.
-
+1 brokentrack.
-
macgyver
Als je bijna alles uniek hebt dus Outgame +ingame + opties
dan heb je meer kans dan een standaard spel.Maar mijn mening :
Je hebt bijna geen kans meer op een succes maffia game want je hebt veel concurrentie zoals mijnmaffia Bulletstar mafiaway -
Concurrentie ?
Als jij een buurtsupermarkt begint heb je ook weinig te maken met C1000 of AH.
Het gaat om je eigen site, dat Bulletstart nou 50.000 leden hebt moeten hun weten.
Maar jij begint lekker met 500-5000 leden en je zult ook groeien als je er echt tijd/werk inbesteed.Zorg voor een goed team en dan komt het wel goed.
-
Citaat van sloosmedia
Concurrentie ?
Als jij een buurtsupermarkt begint heb je ook weinig te maken met C1000 of AH.
Het gaat om je eigen site, dat Bulletstart nou 50.000 leden hebt moeten hun weten.
Maar jij begint lekker met 500-5000 leden en je zult ook groeien als je er echt tijd/werk inbesteed.Zorg voor een goed team en dan komt het wel goed.
Je vergeet 1 belangrijk punt en dat is geld..
Zonder geld kom je nergens met je maffiagame.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!