Engelse betaalsysteem site

  • Ik heb toevallig een tijdje geleden een script gemaakt dat je zelf via een eigen database micro ads kan maken. Dus de adverteerder betaalt via mollie, targetpay, etc. en dan komt de banner in je eigen database te staan en het script dat de banner laat zien staat ook op je eigen server. Dus kan je alles zelf veranderen. (het is alleen nog niet helemaal af ben een tijdje geleden mee gestopt aangezien ik het zelf niet meer nodig had. Ik kan het dus wel afmaken als er mensen zijn die interesse hebben.)

  • Citaat van Bever

    Ik heb toevallig een tijdje geleden een script gemaakt dat je zelf via een eigen database micro ads kan maken. Dus de adverteerder betaalt via mollie, targetpay, etc. en dan komt de banner in je eigen database te staan en het script dat de banner laat zien staat ook op je eigen server. Dus kan je alles zelf veranderen. (het is alleen nog niet helemaal af ben een tijdje geleden mee gestopt aangezien ik het zelf niet meer nodig had. Ik kan het dus wel afmaken als er mensen zijn die interesse hebben.)


    Hier is intresse
    Als u het voor een kleine prijs verkoopt aan de mensen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!