Dance eventz site

• Hallo,

Ik ben al gelange tijd met een maat van mij bezig aan een event site. Graag wil ik weten wat jullie er van vinden, ij is nog niet helemaal af!

De bedoeling van de site is om te zien welke feesten er bij jou in de buurt worden gehouden, maar ook dat je kan melden wanneer jij bij een feest aanwezig bent.

Het gaat om de site: Stamperz.nl

Check: http://www.stamperz.nl/site/?page=home

Beoordeling zo:

Design: 0/10
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Manier van scripting: 0/10
    Evt waarde:

Let op, hij is dus nog niet helemaal af, maar graag wil ik weten wat jullie er van vinden!

groetjes,
    SvenB

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je ziet inderdaad dat hij nog niet af is, want de indeling is niet helamaal goed,

Verder is het een beetje raar als je naar aanmelden gaat en dan doorverwezen wordt naar premium account, en als je bij de inlog menu registreren klikt, dat hij dan naar een ander venster gaat en je daar dan moet aanmelden,

Dit is niet echt makkelijk, maak je aanmelden link gewoon de registreer pagina, en zet er apart Premium account aanvragen bij.

Design 5/10, Dit omdat hij nog niet af is, en ik er eigenlijk nog geen cijfer over kan geven.

Pluspunten: Het idee is heel leuk, niet uniek maar heel leuk.

Minpunten: De aanmeld pagina, + Indeling is niet helemaal gebruiks vriendelijk.

Manier van scripting: 5/10 Presies zelfde reden als design.

Eventuele waarde: 10 euro, omdat het ( alsgoed is ) zelf gescript is, en het idee is leuk

Ga zo door iniedergeval;)

MVG Georgo van den Bosch

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!